Pohranicnik

10.01.2010

Otrokem snadno a rychle.

Otrokářský systém – snadno a rychle...

...naplňují se temné vize těch,které označujeme za paranoidní ?


  Tento článek nemá nic společného s tématikou Pohraniční stráže či ochrany státní hranice. Myslím ale,že obsah článku je natolik závažný,že si dovoluji jej zde na blogu publikovat. Inspirací mě byly diskuze v rubrikách KOMENTÁŘE právě zde,na těchto webových stránkách. Věřím,že článek zaujme i vás.

   

                                                     Zadání (úkol především pro makroekonomy):

  Vytvořte z určité země výrobní kolonii tak, aby lidé v ní žijící spotřebovávali svou mzdu především a pouze na svoji nutnou regeneraci k práci. Systém musí být stabilní a nesmí se stát ohniskem jakéhokoliv ohrožení.

Jinými slovy: Nastavte parametry společnosti tak, aby se z obyvatel stali dobrovolní a velmi levní otroci.

Je zřejmé, že každý očividně zlý systém, se kterým lidé nesouhlasí, se může časem rozvrátit, protože to lidem bude vadit.

Náklady na DOBROVOLNÝ otrokářský systém jsou však velmi nízké, mnohem nižší, než když je lidem odebrána veškerá svoboda.

                    

                                                                          obr1 

  

1) Je třeba především dodržovat základní pravidlo: SKRYTOST. Nejsnáze se dosáhne uvedeného zadání, když druhá strana nebude nic tušit. Otroci nesmějí vědět, že jsou otroci – jinak by se začali bouřit a to by znamenalo zbytečné náklady a snížení ZISKU. Pokud by kdokoliv na tento dokonalý otrokářský systém začal upozorňovat, je třeba jej veřejně zesměšnit a vše rezolutně a přesvědčivě popřít.

2) Vybraní otroci, kteří mají vysoké osobní ambice, musí pracovat za nás. Ve společnosti je nutné vytvářet určité POVOLENÉ OBRAZY. Média nesmí v žádném případě informovat o podstatě tohoto systému, tato témata musí být tabu. V praxi to znamená zaměstnávat v médiích vyšší vrstvu otroků – tj. nezkušené novináře, především mladé lidi do 30, v některých případech výjimečně do 40 let, které lze snadno ovládat, a kterým je nutné stále dokola opakovat, že tržní společnost znamená rovnost příležitostí, že každý, kdo chce, tak se může vypracovat. Za tímto účelem je nutné otrokům neustále podsouvat představu, že za svoji chudobu si mohou sami – svojí malou efektivitou práce, a že jiní na pracovním trhu mají vyšší mzdy PŘEDEVŠÍM PROTO, že si ji zaslouží, protože jsou pracovitější. Těm otrokům-novinářům, kteří jsou loajální, lze poskytovat výjimečné odměny. Vybraní otroci, kteří budou mít vysokou mzdu, zákonitě promění své peníze ve zboží a služby a stanoví tak pro celou společnost určitou laťku, kterou budou ostatní následovat.

                                3 

                                                    FOTO: http://www.sberatel.info/public/media/kolaz_z_novin.jpg

3) VYŠŠÍM OTROKŮM – zejména novinářům – je nutné dát VYŠŠÍ MZDU, nejen proto, aby byli snadno ovladatelní a stanovili úroveň spotřeby, ale také proto, aby začali PŘEZÍRAT nízké "plebejské" otroky. Vybraným dobře placeným otrokům je nutné vštěpovat myšlenku – kterou budou dále šířit už sami, protože to bude jejich vlastní přesvědčení -, že právě vinou nezaměstnaných otroků musejí všichni platit vysoké daně (třeba i 5 či 10 tisíc korun měsíčně). Přitom je zřejmé, že státní rozpočet je velmi dobrým a levným zdrojem příjmů (protože existuje jen velmi ledabylá kontrola jeho výdajů) a daně jsou vysoké především proto, že z rozpočtu čerpá (mimochodem velmi jednoduše) mnoho zájemců. Doposud nezaměstnaní otroci tak postupně získají větší pocit viny a budou se chtít zaměstnat za každou cenu – i za cenu minimální mzdy. Tím budou moci být vzpurní otroci propouštěni a udržováni ve stavu trvalé nejistoty a tedy i poslušnosti.

4) Je nutné udržet OPTIMÁLNÍ MÍRU NEZAMĚSTNANOSTI pro zajištění maximálně NÍZKÉ CENY práce. Je-li nezaměstnaných příliš málo, mohou ZAMĚSTNANÍ otroci požadovat velmi snadno vyšší mzdu, protože se stávají nenahraditelnými. Je-li naopak nezaměstnaných otroků přibližně 20 a více procent, musí je zase ostatní otroci živit a musí se stanovit vyšší míra zdanění, protože státní rozpočet nestačí ani na vyplácení "zákonných" sociálních dávek. Optimální množství nezaměstnaných otroků z hlediska podnikatelů (otrokářů) je okolo 15-20 %. Proto je vhodné, aby nezaměstnanost vzrostla ze současných 10 % na uvedených 15 %.

                                       2 

                              FOTO: http://mm.denik.cz/43/eb/urad_prace_fronta_denik_clanek_solo.jpg

5) Chytrou politikou dosáhnout extrémně NÍZKÉ INFLACE (je třeba vhodně indoktrinovat ČNB), což musí být vykládáno jako vynikající úspěch stability měny. Je zřejmé, že nedostatek peněz ("krve v oběhu") působí napětí, lidé žijí v nedostatku a aby zajistili své rodiny, musejí pak pracovat i za velmi nízkou mzdu... Neexistuje pro ně jiné řešení, než vzít tu práci, která je k dispozici. Přitom je snadné udržet v oběhu malou peněžní zásobu . Nedostatek peněz v ekonomice ("bylo dosaženo nízké inflace") pak velmi snadno způsobí požadovanou nezaměstnanost(15-20 %). "Páni" mohou následně na trhu práce velmi snadno vybírat své "otroky" – tím se zboží vyrobí maximálně levně. Zároveň v souběhu s velmi sofistikovaným REKLAMNÍM SYSTÉMEM (viz dále bod č. 9) budou lidé požadovat stále větší a větší množství NOVÉHO zboží. Snadná dostupnost mnoha různých druhů úvěrů či leasingů dále umožní, aby lidé museli pracovat více a spolehlivěji (NEZBYTNOST splácet dluhy). Je opravdu nanejvýš dobré si uvědomit, že zcela nejlépe MUSEJÍ pracovat ti otroci, kteří mají velké půjčky a ty musejí pravidelně splácet. Tím se dosáhne vysoké stability i budoucí práce. Je-li řejmé, jak velká část peněz je úvěrována, je také zřejmé, že lidé musejí tuto HODNOTU v řádných termínech splatit. Ideální bude, když se dosáhne deflace, protože lidé pak musejí na zaplacení svých dluhů odevzdat mnohem vyšší množství práce. ČNB bude udržovat peněžní agragát M2 na minimálních přírůstcích ("musíme zajistit nízkou inflaci"), aby nové peníze do ekonomiky přicházely právě a pouze z nových úvěrů. Právě tak budou lidé nejlépe pod kontrolou.

6) Lidem nelze dávat bezplatně peníze, v žádném případě ne formou nárokové dávky ("životného"), protože pak by mohli svobodně volit a uzavírat takové pracovní smlouvy, které by byly výhodné nikoliv pouze pro zaměstnavatele, ale také pro ně. Tyto smlouvy by vznikly na základě rovnosti partnerů – nikoliv na základě nezbytnosti či životní nouze. Tedy tento stav nelze dopustit.

                                            4 

                                                                       FOTO: http://i3.cn.cz/1182781930_FOTOFOTO.jpg

7) Veškeré sociální dávky je nutné vázat na spolupráci s ÚŘADEM PRO OTROKY, kde se otroci budou dobrovolně registrovat, tím jim však vznikne povinnost nastoupit do té práce, kterou jim přidělený otrok-úředník určí. Otroci úředníci musí mít velmi nízké mzdy, aby byli velmi závistiví. V případě, že otrok odmítne s tímto pracovním úřadem spolupracovat, budou jeho rodině dávky odebrány (resp. nárok na životní minimum). Aby otroci byli čistí a v práci upravení (abychom při udílení pracovních rozkazů, přebírání práce či jejich kontrole příliš netrpěli), je třeba stanovit minimální mzdu právě na té úrovni, aby si mohli dovolit zaplatit malý byt, vodu i energii na pračku. Je vhodné dokonce tolerovat i několik týdnů mimo práci, kterou by si měl otrok rozložit tak, aby načerpal co nejvíce energie do své další činnosti.

8) UČITELŮM JE TŘEBA DÁVAT VELMI NÍZKÉ MZDY. Největším nepřítelem této koncepce je sebevědomý učitel-muž, který rozumí SVĚTOVÝM SOUVISLOSTEM, rozumí tomu, jak se "točí svět", a který by toto poznání mohl předat dětem – mladým otrokům. Toto by mohlo celý systém narušit. Je třeba, aby učily především ženy, které obvykle nemají čas ani sílu o těchto souvislostech přemýšlet, protože se musejí starat o svoji rodinu (obvykle nemají dost zdrojů na zaplacení hlídání dětí atd.). Také je velmi dobré, když ve školách budou nekvalifikovaní učitelé, protože pro naše účely stačí pracovní síla, která vykonává jednoduché a opakující se úkony.

                                             4

                                                        FOTO: http://i.idnes.cz/08/103/gal/VES269942_42ONA14f.jpg

9) Aby otroci více pracovali, je na ně třeba působit pomocí REKLAMNÍHO systému a vnucovat jim zboží, které obvykle k ničemu nepotřebují. Otroci lákavé nabídce obvykle snadno podlehnou – a budou potřebovat více a více peněz na své vysněné zboží a velmi snadno tak podají VYSOKÝ PRACOVNÍ VÝKON. Navíc toto zboží nemá vlastně žádnou výrobní cenu, dělají je stroje. Otroci po něm budou toužit, a aby si je mohli koupit, tak budou muset pro nás pracovat.

10) Je nutné vytvořit v zemi takovou náladu, aby se NERODILY DĚTI. Ženy, které se starají o děti a o rodinu přece nemohou VYRÁBĚT požadované množství zboží. Navíc jakmile obyvatelé sami vyhynou, bude pak velmi snadné mít užitek z celé země.

                                                                  5 

                                                            FOTO: http://mm.denik.cz/62/73/mininka_porodnice_denik_clanek_solo.jpg

11) Také je velmi výhodné, aby se celý státní systém dostal do potíží. Ideální je, když stát zcela zkrachuje. Nezbytným předpokladem je, zvýšit veřejné dluhy. Aby bylo tohoto cíle dosaženo, je nutné MLUVIT o potírání korupce. Je dobré čas od času uvést jedno jméno, aby ve společnosti vznikl mylný POCIT, že policie a další činitelé korupci potírají. Přitom je zřejmé, že právě policie a soudy podléhají svodům "klientelismu" nejvíce. Veřejné rozpočty jsou z principu veřejné. Je štěstí, že otroci nevyžadují převedení všech výdajů (KDO rozhodl, KDY rozhodl, KOMU byly VEŘEJNÉ peníze poskytnuty) na internet, protože pak by došlo k větší efektivitě státních financí a veřejné dluhy by přestaly růst...

12) První vlády po roce 1990 zprivatizovaly obrovský státní majetek. Dodnes nebylo záměrně uvedeno v JAKÉ CELKOVÉ VÝŠI. Právě v této době, kdy do státní kasy ročně plynuly "zdarma" vysoké finanční částky – jakési infuze, se úředníci naučili penězi mrhat. Je rozhodně velmi nutné nepoukazovat na spojení politiků a soukromých politických (ekonomických) zájmů – lidem by pak začlo být zřejmé, že v současné době NELZE veřejné finance bez zavedení zcela PRŮHLEDNÉHO SYSTÉMU zvládnout. Takže pamatujte: transparentní účty musí zůstat pro média naprosté TABU.

                                                                        No není to dokonalé? Je to dokonalé! 

                                                          6

  

                                                            Hodnocení aktuálního stavu:

Země Česká republika je už velmi dobrou kolonií. Je to patrné především z následujících relevantních (!) údajů:

1) Česká republika vyrábí přibližně 60 % hodnoty HDP – přepočteno na hlavu ve srovnání s průměrem zemí EU.

2) Cena pracovní síly v ČR netvoří odpovídajících 60 %, ale pouze asi 20 % ceny obvyklé v zemích EU. Měsíční náklady na jednoho pracujícího jsou v ČR přibližně okolo 20 000 Kč, oproti 100 000 Kč obvyklým v zemích EU.

3) Míra natality je na úrovni 1,2 dítěte na jednu ženu, vymírání je tedy přiměřené a rychlé. (Radovat se může zejména pan profesor Rabušic, protože bude více cest, bytů a jiných technických užitečností na zbývající omezený počet obyvatel. Tak nám tu vznikne luxus. Ale pane profesore, nebylo by nejlepší, kdyby lidé z planety Země úplně zmizeli?) Škoda jen, že je také nutné domyslet (pane profesore), kdože se bude starat o obrovský počet důchodců... Že by onen japonský robot?

Vzhledem k tomu, že se nerodí děti, je již dnes výrazně nižší spotřeba všeho, co souvisí s dětmi. Časem (jak bude národ dále vymírat) vznikne dokonce přebytek bytů a následně se tedy sníží i stavební výroba, ze které nelze mít užitek, protože byty nelze vyvézt ze země. V nejbližší době nás čeká vyšší nezaměstnanost také proto, že bude potřeba méně učitelů.

                   A tak se nám zadání podařilo splnit na výbornou. Nebo jsme snad kdesi udělali logickou chybu? 

                               6 

                                                           FOTO: http://www.onegreatspirit.com/photos/night_sea.jpg

                                

ZDROJ (link) http://casodej.cz/otroci02.htm

                       http://dolezite.sk/Otrokarsky_system_snadno_a_rychle.html 

Doporučené odkazy: 

                                      http://pardubice.bloguje.cz/829948-vykrik-hooodne-rozzlobeneho-spoluobcana.php#comments  

                                      http://www.zvedavec.org/klasika_3463.htm 

                                      http://www.zvedavec.org/komentare_3459.htm  

                                      http://blisty.cz/art/48053.html 

                                      http://www.zvedavec.org/komentare_3454.htm 

                      il.obr 

                                                     FOTO: http://www.g-obchod.cz/obrazek/2689-DVD_Česká_republika.jpg  

 

                                                                       IP 

                                                                           IP adr

linkuj.cz vybrali.sme.sk





Komentáře

Drsná realita (Pepa z depa. - Mail - WWW)
dnešní České republiky. Víc vám neřeknu.

Tak to je teda ta svoboda? (Tomáš Fuk - Mail - WWW)
Myslím že je to jasná odpověď pro ty co říkají,,co se vám pořád nelíbí,furt si stěžujete ,máte přece svobodu" TAK TOTO SE NÁM NELÍBÍ!

máme svobodu (Stanislav - Mail - WWW)
Zde popisované věci jsou již nyní nezpochybnitelným faktem. Myslím, že jsme všichni schopni se na tomto shodnout. Témata, která nás rozdělují jsou nám servírována postupně a cílevědomě s úmyslem odpoutat pozornost od toho co se zde na nás všechny připravuje. My jako „správní“ češi jsme schopni hádat se o věcech, které zde byly a nelze je vrátit zpět. Ale, že se přitom dostáváme do daleko horších, nebezpečnějších reálií, než ty o kterých se tak urputně přeme, to si uvědomuje jen málokdo. Osobně prohlašuji: Jsem jedním z těch kteří se mají materiálně lépe lépe než před dvaceti lety, cítím však obrovskou nejistotu a nesvobodu !

Smutná skutečnost. (POHRANIČNÍK - ADMIN. - Mail - WWW)
Bohužel,je to tak.
Nevím,kdo je autorem onoho článku,ale vystihl vše zcela přesně.
Jsem zvědavý na argumenty naší opozice zde v komentářích.
Neumím si představit,jak by se dala zpochybnit fakta v článku uvedená.

souhlas (Martin Cikhart - Mail - WWW)
To že jsme opět něčí kolonií je jasné už dlouho. Bohužel je to tak. Článek vyjadřuje i můj názor.

NORMALIZACE OPĚT REALITOU. (POHRANIČNÍK - ADMIN. - Mail - WWW)
Nejhorší je,že ruku v ruce s ekonomickou devastací (chcete-li i otrokářstvím) jde i nová normalizace. Začíná to stejně jako v 70-tých létech.
Zaujal mě tento článek:

http://abbartos.wordpress.com...lu/

Neradostné čtení :-(
O to více,že článek pochází z pera tolik protěžované kasty hlídacích psů naší mladé demokracie,novináře MF Dnes (které se mezi lidmi již přezdívá Lži Dnes) A.Bartoše.

Nepsal o radostných úspěších socialismu a RVHP,tedy,co to melu,o úspěších EU a radostných zítřcích po Lisabonské smlouvě - a letěl od válu...

Co vám to připomíná?
Vzpomínáte na kvílení tzv.disidentů -bývalých novinářů,o tom,jak je soudruzi z KSČ vyrazili z redakcí novin v dobách normalizace?
Že je to stejné,tehdy i dnes?
Ano,vaše domněnka je správná.

Snad jen s tím rozdílem,že vyhozenému novináři A.Bartošovi nikdo nesežene teplého fleka v kotelně na plyn,či nějaký klidný pašalík v Projektovém ústavu a přísun tuzexových bonů na jeho konto jako Jiřímu Dienstbierovi http://cs.wikipedia.org...ienstbier
,ale bude si muset shánět obživu sám.

(Karel Runkas - Mail - WWW)
Když už jsme u toho "radostného" čtení, přispěji také svou troškou do mlýna.http://www.zokscmholysov.estranky.cz...

Zpověď obyčejného policisty. (POHRANIČNÍK - ADMIN. - Mail - WWW)
Pro Karla R.
Mě na vašich stránkách zaujal nejvíce tento článek:

http://www.halonoviny.cz...id=37240

Ale článků na obdobné téma od policistů,ať bývalých či stále ještě sloužících v řadách Policie ČR je na internetu povícero.

Doporučuji si počíst i tady:

http://www.zimmel.cz/

v rubrice ČLÁNKY například.

Rozložení akceschopnosti Policie ČR mě připadá také jako záměr. Koho jiného než našich mocných. Vzpomeňte si,jak za vlády ODS rozustili Útvar pro boj s korupcí... Proč? Odpovíte si jistě sami.

Zato šmírovací policejní složky jsou nebývale posilovány a zákony,které omezují naše soukromí a kriminalizují občany ČR za skutky,které by ještě včera nikdo neodsuzoval,se přijímají jako na běžícím pásu.
Pod rouškou boje proti terorismu se schová také lecjaká křivárna...

A proč to všechno?
Vláda se bojí svých vlastních občanů.
Ale,tento trend není jen v ČR,ale i v EU,o dřívější tzv.baště svobody a demokracie USA ani nemluvě :-(

EU (Martin Krása - Mail - WWW)
je totiž socialistická až běda, v podstatě se vracíme do doby RVHP. Ač je Klaus kritizován za kupónovou privatizaci, tak má s EU pravdu, ztrácíme suverenitu a podléháme diktátu z Bruselu. To je ale bohužel důsledek 40 let vlády komunistů, prostě musíme žít v nějakém bloku, dříve sovětském a dnes německo-francouzském. O demokracii v USA si myslím svoje, v zemi, kde na "jednoho" člověka připadá jeden policajt, se snad člověk nemůže svobodně cítit.

20 let po převratu. (Pepa z depa. - Mail - WWW)
Tahle argumentace: za vše můze 40 let vlády komunistů,mě už také leze na nervy.
Probůh,je dvacet let po pádu vlády KSČ a výsledek? Jde to tady od deseti k pěti.
Kde jsou ty plody tržní ekonomiky a volné soutěže,kde vítězí ten lepší a získává na tom občan (zákazník)?
Kde jsou ty výsledky naší 20-leté demokracie,svobody a pravdy co vítězí?
Vždyť už zase ryjem držkou v zemi,svobody jsem si uzili jen pár let po 17.listopadu 1989.
Kde je ten slibovaný právní stát, snadná vymahatelnost práva, potírání korupce,omezování byrokracie?
Vždyť to tady jde čím dál víc do... Víte kam.
Blíží se volby. Letos poprvé od roku 1989 půjdu volit komunisty - KSČM a nejsem sám.
Proč? Už to tady kterýsi napsal: lépe stát ve frontě na banány,než ve frontě na Úřadu práce.
A teď mě kamenujte
:-(

Oprava (Stanislav - Mail - WWW)
Omlouvám se přepis, myslel jsem rozdíl mezi diktaturou(totalitou) a demokracií.

myslm to naprosto vážně (Martin Krása - Mail - WWW)
ano, byly výrobky, které se vyvážely do světa. Naše sklo, ocel, nebo i porcelán. Bohužel strojírenský průmysl zaspal dobu a zůstal v 70.letech, to samé platí o automobilkách. Co ještě sneslo srovnání se západem, byl náš zbrojní průmysl, ale ten byl zlikvidován na žádost USA, oni pak přebrali naše vývozní teritoria. Stejně to dopadlo z hutním průmyslem a nakonec i s leteckými továrnami.
Blokový systém sice není důsledkem poválečného vývoje, ovšem je nutno říci, že před válkou jsme neměli potřebu vázat se do nějakého bloku. Tvrdím, že RVHP a současná EU jedno jest. Dříve nařizovali Rusové kde se co bude vyrábět a dnes je to Brusel. Naprosto mi např. uniká smysl omezení výroby cukru, v naší zemi se vždy vyvážel. Jaká je situace dnes? Musí se dovážet! A tak je to u spousty jiných věcí, tohle je bohužel důsledek združování se v blocích.
To že si z nás dělají naše vládnoucí strany prdel je naše chyba. Pojem svoboda si vysvětlujeme po svém, naše zákony jsou paskvil, právě proto, aby byli nepostihnutelní ti vyvolení. Mimochodem, nejsem přesvědčen o tom, že by u nás byla demokracie.

Oligarchie... (Pepa z depa. - Mail - WWW)
...bude to správné slovo. Jakápak demokracie :-(

Pepo (Martin Krása - Mail - WWW)
to není argumentace, to je konstatování faktu. Za komunistů jsme byli nuceni držet hubu a krok, a dnes to děláme dobrovolně. Všichni tu brbláme nad tím kam se náš stát vyvíjí a nic proti tomu neděláme. Bohužel je jedno koho budeš volit, protože na situaci u nás to nic nezmění. Sice vyhrají nejspíš komunisti s Paroubkem v čele, ale i ti nás budou nadále okrádat(pardon, přerozdělovat).
Já osobně nechci stát žádnou frontu, pro komunisty jsem třídní nepřítel. Ode mně tedy nemůžete čekat, že bych z nich byl nějak nadšenej. Vážně bych nerad, aby mi brali výsledky mé práce, byť připouštím, že se na ní podílejí i moji zaměstnanci.

Koho volit? (Pepa z depa. - Mail - WWW)
Nedělám si iluze o Paroubkovi,to je taky pěkný lump. ČSSD pro mě byla přijatelná,dokud byl předsedou M.Zeman, ten ostatně jako jediný premiér české vlády nechal dát do tepláků své dva ministry, za vytunelování Liberty. Kdo z jiných politiků mimo něj tohle udělal? Žádný. A z pravicového spektra už vůbec žádný. A že se tunelovalo,kradlo, korumpovalo až hanba!
Věřím,že KSČM je jediná partaj,která by neměla problém dotáhnout vyšetřování všeho toho svinstva až do konce. Už proto,že si za těch 20 let s nikým nezadala.
Proto také dnes je taková hysterie proti komunistům,proto se lže o minulosti,překrucuje historie. Ostatne,roli Pohraniční stráže nevyjímaje. To,jak se lže o PS je též do nebe volající.

jediná partaj? (Martin Krása - Mail - WWW)
a kdo asi sedí v dozorčích radách? Kdo sedí v parlamentu a mlčí, výměnou za ta místa v komisích a dozorčích radách. Kdepak, i komunisti jsou vinni, i oni se podepsali na současném stavu.
K překrucování historie už jsem se vyjadřoval, taky nesnesu pány Hutku, Navaru a jim podobné. Oni totiž řeknou A a to podstatné zamlčí.

jediná partaj (Stanislav - Mail - WWW)
Máte myslím částečně pravdu. Tak shodněme se alespoň na tom, že půjdeme k volbám. Nyní ale přichází to hlavní. Všichni budeme volit kumunisty. Pouze každý z nás v jiné straně !!! Vím, že to nezní pro Vás příliš lichotivě. Ale prostě tak to je a je to jeden z důkazů toho, že nemůžu apriori používat terminologii, kterou používáte. Navíc mám pocit, že kdyby jste tomu co říkáte upřímně věřil, bylo by to dost na pováženou a byli by jsme na úplném začátku. Ale dost již. V žádném případě Vás nepřesvědčuji o mé subjektivní pravdě. Jste dospělý a velký kluk, takže ...

re- jediná partaj (Tomáš Fuk - Mail - WWW)
Podle mě teda v těch dozorčích radách sedí pramálo komunistů jestli vůbec nějakej.Myslím je už dost trapný připomínat že ten a támten byl komunista před r.89 přeběhlíky za komunisty nepovažuji,naopak ti co v KSČM zustali i po těch všech urážkách a honech na komunisty po r89 to už musí myslet sakra poctivě,páč snad tu každý uzná že být komunistou po převratu není nic příjemného a výnosného.Až na poslední Dolejšův případ nevím že by měli komunisti nějaký průšvih;Dolejš taky zmizel ze scény.Kdyby se takto zachovali při svých průs..ech pravicové strany tak máme po starostech páč by nejspíš zanikly.A jestli komunisti v parlamentu mlčí tak kdo tam pak mluví? (mám na mysli konstruktivní dialog ne fackování se a hádání jak to dělají někteří; a nejsou to komunisti)ono tady je vidět jaké plody nese informační embvargo proti levici.když KSČM dá sebelepší návrh tak pokud možno se zlikviduje(zamete pod koberec)nebo ukradne,protože s komunisty se přece nemluví.Pro Martina> nevím jakou frontu nechceš stát?ohánět se banánama snad nebudeš že ne na to předpokládám máš vyšší IQ jediná fronta která Ti(nám)hrozí je ta na pracáku a nic tě neochrání že si podnikatel znám dost případů podnikatelů nebo živnostníků ve svém okolí kteří museli zkončit díky krizi kterou nezpůsobili komunisti (nebo že by jo? ono v americe jich určitě pár taky bude):-)

Stanislave (Martin Krása - Mail - WWW)
já samo vím, že komunisti jsou rozlezlí ve všech stranách, však jsem také říkal, že je celkem jedno koho budeme volit.
Tomáši, řekni mi, kde u nás vidíš pravici? Ani vláda ODS se pravicově nechovala, nehledě na to, že u nás vládla 8 let ČSSD a to je levice jako hrom. Mimochodem i po pádu vlády ODS má levice v parlamentu většinu. Ke krizi: ne tu komunisti nezpůsobili. O příčině vzniku krize už bylo popsáno spousty papírů a vymyšleno několik teorií. Nicméně ani komunisti by nás před ní neochránili, teda, mně a ostatní podnikatele ano, nezkrachovali bysme :-)). Jinak fronty jsem myslel obě, skutečně bych se nechtěl dožít ani jednoho. O banánech jsem tu už jednou psal, je to blbej argument, spíš bych se zaměřil na masny, jestlipak si ještě pamatujete, jak to tam vypadalo? V zemi, kde "vzkvétalo" zemědělství a byla v potravinách soběstačná nebylo v masně pomalu co koupit.

socialistická masna (Stanislav - Mail - WWW)
Martine, Vy musíte být zřejmě o mnoho starší jak já. Zřejmě jste zažil přídělový systém a dobu krátce po něm, jinak to není možné. Srovnání dnešní druhové rozmanitosti a množství mastných výrobků a druhů masa na pultech je jistě nesrovnatelné. To nemůže tvrdit snad nikdo. V každém větším městě však byla funkční jatka, kde se maso nejenom bouralo, ale vyráběly se i výrobky. tento fakt se podílel na čerstvém přísunu a kvalitě. Je pravdou, že jsem vnímal nějakých max. deset druhů salámů. Co však mně dodnes zústalo, vzpomínka na jejich kvalitu a chuť. To je prostě nezapomenutelné. Nepamatuji si nedostatek masa, podpultové druhy ano. Např. pravá svíčková, ale i ta byla k dostání, nebo telecí. Oba dva druhy jsem jedl naposledy před dvaceti lety. Stejně to bylo i s druhovou skladbou pečiva. Rozdíly byly krajové a místní s ohledem na existenci šikovných pekařů a místních tradic. Martine, nezapomenu na kvalitu mléka. Nesnášel jsem škraloup. Dnes význam tohoto pojmu těžko vysvětluji svým synům ve věku brance a čerstvého záložáka. Raději se nezmiňuji o mléčných výrobcích, stejný problém v množství druhů, ale např. chuť bílého jogurtu ve 3dl sklenici do jedné třetiny naplněný ovocnou marmeládou, no nezapomenutelná fantazie ! Asi jsme byli každý z nás na jiné planetě, protože já mám fakt tyto vzpomínky a zkušenosti.

Martinovi K. (POHRANIČNÍK - ADMIN. - Mail - WWW)
Jsem ročník 1967. Takže též pamatuji nabídku v obchodech za socialismu,včetně nabídky v Masně či v Řeznictví.

Je to tak,jak píše Standa K.
Jasně,takové lahůdky jako svíčková,panenka,uherský či lovecká salám apod.nebyly jen tak k sehnání.
Ale výběr masa a uzenin a výrobků z nich byl docela široký a nikdy se nestalo,že by nebylo co na chleba či do hrnce :-)
Já vím,že po internetu koluje obrázek z jakéhosi řeznictví,kde regály a háky jsou prázdné a vydává se to za fote z realsocíku v Československu.
Kdo však není trotl a podívá se na podivné oblečení prodavaček či nápisy na váhách v azbuce,je mu jasné,že foto je odněkud ze sovětského Ruska či Ukrajiny.
Takže,kritizujme chyby reálného socialismu v ČSSR,ale nedopouštějme se takových nepřesností,zvlášť když pamětníci ještě žijí :-)

nejsem starší (Martin Krása - Mail - WWW)
ale asi jsem fakt žil jinde. Já si masnu pamatuju takhle, dokonce i moji rodiče a to jsou levičáci a straníci. Možná z mých příspěvků vyplývá, že lidé strádali, to zas ne. Žilo se prostě jinak.
Mléko se dnes zpracovává jinou technologií, tuku má o půl % méně. Ale zas vydrží dýl. Jogurty nejím, to nemohu posoudit, ale asi máte pravdu. Jenže jak to spolu souvisí, kvalita potravin snad s kvalitou života přímo nesouvisí. Notabene, nelze přece říci, že dnešní potraviny jsou nekvalitní.

blbost (crowley - Mail - WWW)
Tex je k smichu. Vypichuje nektere veci a spojuje s se svymi nesmyslnymi teorii. Nic z toho ale nema logiku. Jako zdroj je pouzita i antisemitska stranka. Vicemene kazdy bod je nesmyl,

Naprosta ignorace autora je kdyz pak srovnava hdp dle PPP a pak k tomu nominalni mzdu. Smesne.

LIDL KFL BILLA (POHRANIČNÍK - ADMIN. - Mail - WWW)
Mno,nejsem fundovaný zcela nestranně posoudit kvalitu potravin. Ty dražší a drahé budou kvalitní.

Plebs a lůza (v dobách předvolebních ovšem tzv.milí voliči),která má hlouběji do kapsy právě díky systému popsaném v článku výše,musí nakupovat podle své kapsy.
A to pak je kvalita potravin,no,hrozná.
Kup si někdy Martine v Lidlu, Kauflandu,nebo Bille či podobném zahraničním super/hyper marketu něco levnějšího. Je to k zblití!
Jediným parametrem takových,v úvozovkách poživatin,je,že nesmí být přímo jedovaté.
Zase,vše si můžeš dohledat na internetu,budeš-li mít zájem.

Zvláštní je,že takové,s odpuštěním sračky,neprodávají tytéž obchodní řetězce na západ od našich hranic.
A to platí i o tom nejlevnějším sortimentu potravinářského zboží.

Já osobně bych klidně vyměnil regál s 30 druhy jogurtů plných aditiv, Éček, konzervantů,škrobů atd za pult s třemi druhy jogurtu z mléka :-(
Totéž platí o masných výrobcích,které jsou nacpány chemikáliemi,sojovou moukou,natlačenou vodou a maso? Maso to vidělo leda tak z rychlíku,neboť za maso je zde vydáván separát,pomleté kosti a kdoví,co ještě.

Vot - éto svobodné podnikání,tržní ekonomika? No,potěš nás Pán Bůh :-(

Šalom, p.Crowley. (POHRANIČNÍK - ADMIN. - Mail - WWW)
Narážíte-li na články zveřejněné na webu Zvědavec,jste vedle jak ta jedle.
Autor Zvědavce,český emigrant žijící v Kanadě,Vladimír Stwora byl českou justicí zproštěn z podobných obvinění.
Takže,prosím nepapouškujte zde to,co jste se dočetl na webu Eretz.cz :-)

Ostatně,podívejte se zde:

http://www.zvedavec.org...bozen.htm


http://www.zvedavec.org...hat92cvr7
Obávám se,že směšný jste nyní vy.

bylo to v lidech (Karel Runkas - Mail - WWW)
Sledoval jsem přímé přenosy z tehdy ještě FS, kdy po převřatu byli kooptováni poslanci za vyhozené komunisty.Jejich vystoupení byla velice zajimavá. Předháněli se v tvrzení, jak oni se snažili všemožně škodit socialistické republice.Nejeden se otevřeně přiznal ke spolupráci se zahraniční rozvědkou.Že to asi nebyly jen plané řeči snad svědčí i jedna zkušenost: Když propukla tzv. "vložková" aféra, byla moje žena určena do komise, která měla zjistit stav zásob tohoto zboží v centrálních skladech. Přinesla si papírový pytel tohoto tzv. nedostatkového zboží.Ve skladech bylo, na krámech ne.Tak mne napadá otázka, jak by celý system fungoval, kdyby všichni pracovali pro blaho celku.A k otázce krize ? Již i západní ekonomové přiznávají, že tzv. totalitní režimy s plánovaným řízením ekonomiky, mají více nástrojů k zabránění krize z nadvýroby, než " ruka trhu".B) Když už ODS není pravicovou stranou, tak tedy kdo ? Snad už jen TOP 09,Ti se teprve ukážou. Levicovost ČSSD je také jenom v názvu, jinak je to strana spíše pravého středu. Vždyť si tak dobře rozumí s ODS.

Tak si také přidám (Béďa - Mail - WWW)
ohledně kvality nejen masných výrobků.Ve srovnání s dnešní kvalitou(?) byly daleko na vyšší úrovni a to proto,že dříve existovaly tzv.normy,které se s příchodem demokracie a svobody zrušily.Dříve si výrobce nedovolil nedodržet normu,ať vyráběl uzeniny nebo jogurty.Byly za to velký finanční postihy a pro ředitele ty,ty.Pamatuji telecí párky,na tu kvalitu,ty byly opravdu z masa a ne jako dnes je to ochucená mouka.A stálo kilo 17 Kčs,špekáčky asi 13 Kčs.Sortiment byl dostačující,bylo mi 9-10 let,rok 1966-67.

(Martin Krása - Mail - WWW)
kilo stálo 17kč, to podle nějakých propočtů odpovídá cca desetinásobku, ted 170kč za kilo. I dnes jsou přísné normy a jsou za to pokuty. Bohužel s konzumní společností přišly nové obaly a nové technologie. Do všeho se cpou éčka a podobné sajrajty. Všimněte si ale, o kolik se prodloužila trvanlivost těchto výrobků, je to však na úkor chuti. Nijak to neobhajuji, já měl rád polomáčený sušenky a dnes už je taky nekupuju.

Karle, v čem je ODS pravicová? Pokud by se chovala jako pravice, tak by udělala důchodovou reformu, reformu zdravotnictví, atd. Rozhodně by nerozfofrovala tolik peněz ze státního rozpočtu, a ješte bych našel víc příkladů. Že si tak rozumí s ČSSD? No to je vcelku jasné, vždyť ty dvě strany tu spolu vládnou a okrádají nás od revoluce. Ani jedna strana nemá čisté ruce a přeci si pro to nebudou házet klacky pod nohy. Nakonec by je museli všechny pozavírat a to oni nedopustí. Paroubek vede stranu silně doleva, však i Zeman mu to vyčítá.

Přistěhovalci (Daidalos - Mail - WWW)
Zapomněli jste v tom textu napsat, že úbytek původních obyvatel pohotově doplní přistěhovalci, zejména Romové, muslimští Arabové, Afričané, Asiaté... kterých v Evropě každým dnem přibývá. Podle statistik muslimové v Belgii tvoří 25% celkové populace, mezi novorozeňaty je jich ale 50%. Podle statistik bude za cca 17 let Belgie muslimskou zemí. Brusel je od října minulého roku muslimské město - muslimská menšina převýšila všechny ostatní, takže se změnila ve většinu. Pokud lidé s tím nezačnou něco dělat, tak islamizace Evropy se zdá býti nevyhnutelná. Budeme svědky konce naší kultury a naší civilizace, která bude nahrazena kulturou cizí. Porodnost bílých lidí je také velice mizivá oproti arabským a černošským párům. Bílá rasa zkrátka a jasně čelí vyhynutí.

Martine (Béďa - Mail - WWW)
normy padly s příchodem demošky a svobody,jak jsem psal a trvám na tom.Když ti to nechutná,tak to nekupuj,ti řeknou.Nikde není norma,akoráte co to obsahuje.E.E atd.10x se zvedly ceny to s Tebou souhlasím,ale platy ne.Dle regulí EU,jejíž jsme členem, by měla být minimální mzda ve výši 60-ti% průměrné mzdy.Průměrná je v ČR,dle stati.úřadu, přes 23 000,-Kč,takže min.mzda kolem 14 000,-Kč.Kolik lidí to má?Co se týče daní,tam jsme rychlejší,než EU požaduje.Příklad cigarety.

Je to v nás a na nás (stan - Mail - WWW)
Pročetl jsem si článek a všechny příspěvky i s odkazy na různé témata s článkem související.Výsledek: celková nespokojenost se situací, která v tomto státě je.Politická a ekonomická.
Nynější politická reprezentace nemá zájem o obyčejné lidi a nestojí o názory lidí "zespoda".Stejně tomu bylo i před rokem 1989, kdy politická reprezentace dělnických kádrů byla přesvědčena,že vše dělá pro lid, a názory lidí je nezajímal.Měli svoje rekreační, zdravotní zařízení a výhody o kterých se nám ani nezdálo.To jsme jim měli ma zlé! Věřilo se , že nastupující demokratizace a svoboda nás vyhoupne vpřed.Dělnicku vládu nahradila vláda inteligentních a "zkušených lidí". Slyšeli jsme jak byl nejvyšší čas odstavit KSČ,protože už se jelo několik let na dluh?!Když spočteme kolik se toho za těch dvacet let rozkradlo, tak si myslím, že to bylo tvrzení poplatné režimu.A to nevíme ve skutečnosti o všech zlodějinách.Dnes je krize ve všech odvětvích našeho(skutečně našeho?) národního hospodářství.
Je na čase se zamyslet a zatroubit na poplach. Nekývejme a neoslujme lidem jako je Paroubek a Topolánek a jejim pochopům. Věřím , že se najde v tomto státě pár morálně odpovědných lidí, kterým je přednější blaho lidu , než naditá konta v bankách.(ne českých) . Až se nás budoucnost zeptá co jsme pro to udělali,abychom nečuměli do země a sváděli to ZASE na "komunisty".
Hledejme a poslouchejme. Je nás dost s rozumnými názory. PS má svojí hrdost i morálku.Proto se do nás obouvají média!
Je pár měsíců do voleb. Změní se to?

Reformy (Karel Runkas - Mail - WWW)
Dočkejte času. Ono nejde všechno najednou, ale už se na to připravuje půda.I když je roční přebytek na sociálním i zdravotním pojištění po 2 mld, čím dál častěji se ozývají vzdechy jak si musíme na důchody půjčovat.( když ty přebytky se rozplynou ve státním rozpočtu)

pro daidalos (maxim - Mail - WWW)
řešit se ten problém začne až to bude kdo z koho a to pěkně od podlahy.U toho ale my už nebudem

V jednotě je síla. (Pepa z depa. - Mail - WWW)
Lidem časem tyhle věci dojdou a pak se mnohé změní. Ale,musí být ještě húř,než se letargie změní v aktivitu. Čím později to bude,tím více to bude bolet.

Důchodové fondy? Z těch si všechny vlády po listopadu 1989 brali peníze,horem, dolem,levice,pravice.

Teď politici tvrdí,ze na důchody nejsou peníze. Ať vrátí,co si z fondů tz.vypůjčili.
Penzisty by nejraději nechali postřílet,at nezatěžují ekonomiku,lumpové.

Ostatně,senioři a ti co mají před důchodem jsou také významná voličská síla. Tak ať s ní dle toho naloží. A nevolí zprofanované leadry a jejich politické strany,jako jsou zkompromitovaný Topolánek, otlemený Paroubek, recyklovaný Kalousek,nebo chamtivy Cyril Svoboda (který nyní proslul soudem proti Charite,kvůli nějakému baráku, panbíčkář jeden).

Jses komunista (Allah - Mail - WWW)
Takove strasne argumenty jsem jeste neslysel. Jako napriklad o tech ucitelich. To jsou prece zamestnani ktera lide vykonavaji pro dusevni rozsireni a napln a ne pro penize. Jak by ucitelske platy byly dvojnasobne vyssi nez jine platy, lakalo by to ruzne sarlatany co by tu praci delaly ciste pro penize. To by ta uroven skolstvi potom ale vypadala

Pro nezaměstnané (Pavel Bocek - Mail - WWW)
Ano, když jsme už u toho „radostného“ čteni, tak já také trochu přispěji do toho mlýna: www.sdruzeninezamestnanych.estranky.cz

POPELNICE EVROPY - ČLÁNEK,KTERÝ BY VÁM NEMĚL UNIKNOUT. (POHRANIČNÍK - ADMIN. - Mail - WWW)
Ceny, které budete milovat. - Nyní ještě levněji. - S námi ušetříte, hlásají supermarkety a snaží se nám tak vsugerovat, že nabízejí stejnou kvalitu za stále méně peněz. Ve skutečnosti se ale v jejich regálech přehrabujeme shnilými rajčaty a hledáme nějaké alespoň poloshnilé, snídáme jogurty plné škrobu, barviv a „éček" a místo masa se plníme namletou masokostní moučkou.

ODKAZ: http://instinkt.tyden.cz...549.html

(Filip - Mail - WWW)
Kouknete se na tento dokument, dobra je 1.cast tohoto poradu, je to jeste vetsi sila nez tento clanek, opravdu to stoji za to: http://www.uloz.to...titulky-cz.avi

RE-Film (Tomáš Fuk - Mail - WWW)
Z toho filmu by i naši opozičníci tu mohli konečně pochopit jak upřímě to západ s námi myslí.Teprve teď poznáme co je nesvoboda.

a to není všechno.... (Ken... - Mail - WWW)
Všem, komu se nelíbí dnešní stav, doporučuji zhlédnout film (je na netu) ZEIT GEIST a uvidíte jak vypadá pravda.
A prosím vás pjďme všichni k volbám a nevolme zloděje a gaunery- už ukázali co umí. Po komunistech zmizeli tři biliony korun - hospodáři hospodaří.

(Pepa - Mail - WWW)
Nebojte se vážení,nic netrvá věčně - socialismus zas navrátí se k nám !!


Přidání komentáře...


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: