Pohranicnik

4.08.2011

Tristní situace v Policii ČR - rok 2011.

POMÁHAT A CHRÁNIT . pcr

Policie České republiky 2011.


Text,který zde budete číst není moje vlastní tvorba,ale naleznul jsem jej na sociální síti FACEBOOK, konkrétně ve skupině "Demonstrace bezpečnostních složek" http://www.facebook.com/milda1969

Považuji ho za natolik alarmující a svým obsahem závažný,že jsem se rozhodl jej publikovat zde na weblogu Pohraničník a to zcela bez úprav či krácení. Věřím,že zaujme i vás.

Dopis, který byl zaslán UBS (Unie bezp.složek) od kolegy "strážmistra" z útvaru SDP PČR. Kolegům neřekne nic nového, ale pro občany České republiky je to nádherně popsaný pohled do myšlenek "skoro poldy", který je ještě stále "trochu civil".

ubs

Jsem poměrně čerstvý kolega, svou přihlášku k policii jsem podal na podzim roku 2009. Zrovna v té době byl pozastaven masivní nábor a já se bál, abych byl vůbec přijat. Slovo “bál “ přitom myslím opravdu vážně, protože stát se policistou byl můj dlouhodobý sen. Nehledal jsem zaměstnání, chtěl jsem být policistou. Vzhledem k tomu, že u policie sloužilo několik mých kamarádů, kteří mi občas vyprávěli, nedělal jsem si velké iluze. Nečekal jsem zázraky, věděl jsem, že policejní práce je dost byrokratická a že řadový příslušník je jen číslo. K tomu nevděk od lidí, ale i do vedoucích.

Po splnění přijímacího řízení mi sděleno, že 1. března 2010 mohu nastoupit na dopravní inspektorát. Měl jsem opravdu radost – můj sen se splnil a já jsem se stal příslušníkem policie ČR. Moje vnitřní hrdost se ještě o něco zvětšila.
Svojí “kariéru” jsem započal praxí před základní odbornou přípravou. Těch pár týdnů jsem zjistil, jak policie opravdu funguje, trošku jsem se okoukal a byl jsem spokojený. Vzhledem k tomu, že už před nástupem jsem byl dostatečně realistický, naplnilo se moje očekávání. Následně i základní odborná příprava mě bavila, i když tam se začaly objevovat první pochybnosti o podivném a neobvyklém vedení firmy. Nešlo mi na rozum, proč každých zhruba 50 studentů muselo mít svého vedoucího v hodnosti majora, který měl ještě dva poručíky jako zástupce, kdy hlavní pracovní náplní těchto lidí byla ranní kontrola ústroje a podepisování dovolenek. Další zarážející fakt byl ten, že jeden předmět nás “učilo” až pět vyučujících policistů v minimální hodnosti kapitána. Bylo až směšné, když do vyučovací hodiny přišli tři kapitáni a dva podplukovníci, kteří nám prvních deset minut pokládali otázky (ověřovali naše znalosti), poté si sedli do zadních lavic a zabíjeli čas. A toto bylo téměř ve všech předmětech.

ilfo

Když jsem se prvního ledna vrátil ze ZOPky, první co mě čekalo k podpisu, bylo snížení tarifu o 10%. Na druhou stranu jsem podepsal 10% směnnost, takže jsem byl na svém. K tomu vyšší zvláštní příplatek a dostal jsem se na dvacet tisíc hrubého. To není špatný plat pro člověka do začátku – jen s maturitou a pořádně bez praxe. Ale co starší kolegové, kteří mají hypotéky a rodiny? Pro ně bylo 10% z platu hodně znát. Jeden z kolegů, který čerstvě odsloužil 10 let, se mi svěřil, že jeho pětičlenná rodina přišla o šest tisíc korun měsíčně – vzhledem ke snížení platu a mateřské jeho ženy. A v tu chvíli jsem viděl, jak začíná boj mezi řadovými policisty a vedoucími…

spcr


Čárkový systém neexistuje, ale běda přinést za směnu jen pět pokut. A když je dost pokut, tak je málo alkoholů. A když je dost alkoholů, je málo kontrol osob. A je snad náplní práce dopravní policie uložit pokutu za každou blbost? Vedoucí mi řekl, že je, i když v popisu své práce jsem nic takového nepodepisoval a zákon mi umožňuje většinu přestupků řešit blokově. Takže pak dáváme stokorunové pokuty za zapomenuté ORV a to jen proto, abychom měli čárku – Protože opakuji – běda přinést za směnu jen pět pokut – pak jsme trestání nesmyslně dlouhými kontrolními body na nesmyslných místech a neustále jsme nuceni měřit rychlost. Dobrá tedy – policista, který přinese víc pokut, tak je lepší policista. Dokonce je lepší i ten, který přinese deset pokut za sto korun, než ten, který přinese jednu za závažný přestupek třeba za dva a půl tisíce korun. Nemůžeme si totiž dovolit číhat někde půl dne na přejezdu, nebo na zákazu předjíždění, protože pak máme málo kusů. A je jedno, co společnosti pomůže víc. Hlavní je, mít “vyřešeno” co nejvíc přestupků za každou cenu. A tady si i velký nadšenec a srdcař do policejní práce, který by jí chtěl děla pořádně, který není netáhlo a který má nějaký vlastní rozum, začíná říkat, že je asi něco opravdu špatně, že smysl té práce je vlastně posunut někam trošku jinam.

Tak tedy většinu přestupků přestanu řešit domluvou, protože jsem na dobu určitou a paranoidní, nemůžu si dovolit velký odpor. Navíc občas přijde odměna a dostávají ji ti, co “pracují” nejvíc. Smířil jsem se s tím, ale nadšení opadá. Přestávám se divit kolegům, že když jim pracovní doba končí v 19:00, v 19:01 už sedí v autě a pádí domů. Není absolutně nic, co by je motivovalo k nadstandardním výkonům. Kolegové přijdou do práce, udělají 8 pokut za cokoliv a jdou domů. Do větších akcí se nikdo nepouští. Nedej Bože poškodit třeba i při úspěšném zákroku služební vozidlo. Nedávno jeden kolega poškodil při honičce na vozidle plastovou část nárazníku. Pachatele chytl, škoda na vozidle pár set korun. Škodu musel uhradit, zaplatil navíc pokutu za nezvládnutí řízení. Myslíte, že se od té doby za někým honí?

if

Od ledna, kdy jsem nastoupil po základní odborné přípravě zpět na útvar, nám snížili plat, sebrali nám stravenky, cestovní příkazy si nesmíme vypisovat, snížili nám příspěvek na stravu i na ošacení. Nemáme peníze na benzín a na pořádné fungování oddělení. Když zabrousím mimo policii, zvyšují nám daně, zdražují lékařské ošetření apod. Ale pořád po nás chtějí, abychom nosili víc a víc pokut. Opravdu dobrá motivace – ubírat peníze ze všech stran, ale žádat větší výsledky.

Nedávno jsem při silniční kontrole zachránil lidský život a také už se mi povedlo zadržet nebezpečného pachatele TČ. A víte, co se stalo? Vůbec nic. Ani slovo od nikoho z vedoucích ve smyslu – dobrá práce. Není to totiž čárka, která se vykazuje. Naopak jsem dostal vynadáno za to, že jsem přinesl jen tři pokuty. Opravdu opět silně motivující…

Jsem velký optimista, pořád si říkám, že to nemůže fungovat do nekonečna a přesto, že jsem demotivovaný, pořád jsem srdcař a rád bych dál svojí práci dělal pořádně podle svého nejlepšího svědomí a vědomí. Rád bych se také časem dostal do vyšších míst, kde bych měl možnost třeba i něco ovlivňovat. Pak se dočtu, že nám chtějí vzít dalších 10% a že moje místo je hodně nejisté, protože jsem na útvaru služebně nejmladší a bude se propouštět.

Každý měsíc mi přijde na účet 15500 – 16500 Kč čistého. Je mi 25 let, bydlím u rodičů. Z platu 2000 Kč projezdím na benzínu za cestu do práce a zpátky, 3000 Kč dávám rodičům, 2000 Kč projím, 2500 Kč splácím za auto (Felícii), abych se měl do práce vůbec jak dostávat, protože veřejná doprava ve 4 hod. ráno nejezdí, 500 Kč zaplatím za telefon, 1000 Kč za různé životní a úrazové pojištění. Taky potřebuji nějaké civilní oblečení, a protože na sobě rád pracuji, dalších 1000 Kč dávám měsíčně za posilovnu. I když při náboru jsem se dozvěděl, že jedna z mnoha výhod u PČR jsou posilovny zdarma. Ještě jsem za dobu svého působení na takovou posilovnu nenarazil. Když jsem se ptal starších kolegů, vysmáli se mi. Takže s penězi vycházím opravdu akorát. Občas nějakou korunu ušetřím, ale pak přijde složenka na povinné ručení, nebo se mi rozbije něco na 13 let starém autě a opět jsem na nule. A zpívat neumím, abych si mohl přivydělávat uměleckou činností. Stačí mi to, ale nevím, jak bych s tímto platem uživil rodinu, jak bych si mohl dovolit platit někde nájem třeba 5000 Kč nebo hypotéku + platit další poplatky? Upřímně nechápu starší kolegy, jak toto zvládají. Nebo že by to byli takoví gauneři a dovolili si někde černě přivydělávat? To snad ani není možné. Jak by to vypadalo v očích veřejnosti, kdyby si policista někde přivydělával. To by pak vypadalo, že se stát o své lidi špatně stará a to přece není pravda. Dává nám možnost za 20000 hrubého chodit do práce o svátky a noční bez příplatku, můžeme jít až 150 hodin ročně pracovat úplně zadarmo. Asi jsme bráni jako nějací podlidi, protože zákoník práce, který lidem stanovuje základní práva v pracovním poměru, pro nás neplatí. My máme vlastní zákon.

obr

 

Pak je zajímavé si přečíst v Blesku, že průměrný plat u policie je 40000 a sledovat reakce veřejnosti na tuto informaci: “No jo, za čtyřicet měsíčně bych taky jezdil chrápat do lesa a nic nedělat.” Taky jsem zjistil, že je špatně stát u silnice a stavět auta, protože je to buzerace. Je špatně hlídkovat po městě, protože si vozíme zadky a nic neděláme. Je špatně sledovat provoz z auta a tipovat si, protože nic neděláme a je špatně chodit pěšky, protože nic nezmůžeme. A pokud se člověk snaží občanovi vysvětlit, jak to je doopravdy, že situace není taková, jak jí popisuje Blesk, že většinou opravdu nejsme nepotřební lemplové a klacky jsou nám pod nohy házeny z vyšších míst, tak je mi opáčeno, že to dělat nemusím, když si stěžuju. Ale já si nestěžuju, jen se snažím vysvětlit. Marně.

Jak toto sepisuji, tak si vlastně říkám, proč tu ještě jsem a proč tuto práci dělám. Po roce a půl ve služebním poměru ztrácím motivaci a do práce se pomalu přestávám těšit. Začíná mi reálně hrozit nižší plat a vyhazov a to jen proto, že je nás asi moc. Ale ono nás není moc v ulicích, ono je “nás” moc na zbytečných pozicích, kde se teď všichni snaží ukázat, jak jsou vlastně hrozně potřební. Vždyť já ale ani neznám všechny své nadřízené a už vůbec netuším, co vlastně v této firmě dělají, jaká je náplň jejich práce. Všichni ti koordinátoři, náměstci, zástupci, zástupci zástupců, analytici apod. A všichni v důstojnických hodnostech. A jsou mezi nimi tací, kteří nikdy nebyli na ulici. Je zajímavé občas potkat plukovníka, který je jen o pár let starší, než já. A ptám se – proč i důstojníci nechodí třeba jen jednou měsíčně na dvanáctihodinovou službu ven, třeba do zelených, aby udržovali kontakt a aby získávali přehled o tom, jak to chodí? Proč nevyjdou jednou za čas ven a neudělají pár pokut, když je ta činnost tak důležitá? Asi na to nemají čas a není to náplní jejich práce a rozhodně nezpochybňuji, že většina policejních manažerů je vytížena opravdu hodně, ale jednou za čas si udělat neplacený přesčas ve výkonu? Věřím, že by to šlo.

v pcr

A to je asi vše, to jsou pravděpodobně všechny negativní myšlenky, které se mi jako řadovému policistovi honí hlavou a které jsem nabyl během pár měsíců služby (chudáci, co slouží roky). Jak mám zůstat nadšenec, srdcař a představovat si policejní práci jako celoživotní povolání? Existují jen tři možnosti – buď budu propuštěn, nebo se něco změní, nebo otupím jako ostatní kolegové, žádný srdcař už nezbude a všichni budeme chodit do práce a domů.

Rozepsal jsem se víc, než jsem čekal a proto děkuji za trpělivé dočtení až do konce. Věřím, že můj dopis vyjadřuje s drobnými odchylkami názor spousty dalších kolegů. I proto jsem rozhodl ho nepsat jen do vrby, ale nakonec odeslat Vám. Vidím totiž v UBS určitou naději.

S pozdravem
jeden služebně mladý nadstrážmistr.

 

Poznámka Admina weblogu Pohraničník na závěr – co si myslím:

V České republice se i v oblasti bezpečnostní buduje takový ten jihoamerický model "banánové" republiky. Vysoká zločinnost,aby se ovčani báli vystrčit rypák ze dveří,slabá policie – špatně placená,málo početná,mizerně vybavená.

Opakem bude kvalitně vybavená tajná policie a další patřičné represívní složky,které likvidují ohniska odporu a revolt těch pár odvážejších skupin lidí.

Toť budoucnost České republiky za pár let. Pokud tedy lidé zavčasu nevyjdou do ulic. Už není za 5 minut dvanáct. Odbila dvanáctá...

 

 


----------------------------------------------------------------------------------------

© ZDROJ ČLÁNKU: DBS http://www.facebook.com/milda1969

 


 

www.ubs-mv.eu ( Union security components mv ) je odborová organizace hájící práva příslušníků bezpečnostních složek ČR (policie,hasiči,vězeňská služba a justiční stráž,celníci)


Unie bezpečnostních složek MV ( Union security components mv ) – je legální a uznanou odborovou organizací, schválenou MV ČR. IČO: 27055949

UBS vznikla až po té, co ji založila tzv. Iniciativa ( ve složení Plechatý Miloš, Lehký Aleš, Halberštát Milan a Vítek Jiří ). Její vznik je datován od roku 2007 na popud nespravedlivě nastoleným podmínkám pro příslušníky bezpečnostních složek ve výkonu služby kdy nabyl platnosti zákon č. 361/2003 Sb. Členové UBS neplatí členské poplatky do konce roku 2011 (schváleno na VV UBS) i když stanovy UBS hovoří jinak. Člen UBS NESMÍ být kandidátem či členem politické strany v ČR.


linkuj.cz vybrali.sme.sk





Komentáře

Ještě jedna poznámka. (ADMIN - Pohraničník. - Mail - WWW)
Myslím,že tohle by měli číst i ti lidé,kteří se u televizních zpráv rozčilují,že si policisté v osobním volnu (nelegálně) přivydělávají třeba při natáčení filmů viz: http://www.ceskatelevize.cz...vice/ (Zkorumpovaní úředníci na MV však patrně nevadí nikomu).

Také by si jej měli přečíst ti,kdož dostali během jízdy autem nějakou pokutu,či se rozčilují na policisty z jiných důvodů: http://www.dfens-cz.com...010091902

Vyjdou do ulic (karel Runkas - Mail - WWW)
http://www.zokscmholysov.estranky.cz...

Řízený absurdistán (ludvík Zeman - Mail - WWW)
Vytvořit tady Banánovou republiku s policistama na "špagátku." To je řízeno záměrně, jen tak policie na mafii nemůže a honí 100,- korunové pokuty. Je to hnus.

RW (Milan - Mail - WWW)
Ten kluk má určitě pravdu, ale na druhou stranu takový plat v tomto státě nemá spoustu lidí a dělají taky na směny, praxe atd...

(Mgr. Petr Michalů - Mail - WWW)
Neuvěřitelný "vývoj" od r. 89!! Absurdistán hadr!! Sloužil jsem v uniformě, než jsem byl odejitý tzv. na vlastní žádost (stačil jsem si udělat i dvě VŠ, i když mi služební nadřízení včetně ředitele házeli jenom klacky pod nohy, a vyvoleným doprdelistům a svým oblíbencům bylo studium maximálně se všemi výhodami umožněno). Korupce na nejvyšších místech, šikana, buzerace, zneužívání pravomoci nadřízených, okrádání příslušníků o odsloužené přesčasové hodiny, služby navíc a zadarmo (prý 150 hodin - HAHAHA!!!), podvodná tzv. výběrová řízení na lukrativní služební funkce, zneužívání institutu tzv. služebních hodnocení (znelíbíte se nadřízenému, nelezete mu do zadku nebo nepodlézáte, a napíše Vám tak mizerné služební hodnocení, že se na lepší funkci, i když máte vzdělání, praxi a kvalifikaci nikdy nemůžete ani hlásit!!), kamarádíčkování, protekcionismus, kšeftování a machinace s kdysi služebními byty, pětadvacetiletí či sotva třicetiletí plukovníci, podplukovníci a majoři, kteří nevědí vůbec nic o výkonu služby a nemají žádnou praxi - jsou to jen směšní panáci protekčně na své funkce dosazení, focení těchto panáků ve slavnostních uniformách a předávání jim vyznamenání, řádů, medailí a desetitisícových a statisícových odměn (podívejte se na jejich foto v časopisech- Policista, České vězeňství apod.)a další a další jenom a jenom bordel!!! Je mi z toho na blití! Ze všech policejních ředitelů, ze všech dosavadních ministrů vnitra, jejich náměstků, zástupců a dalších šašků!!
To je neuvěřitelné, co se tady v té absurdní zemi děje!! Budeme vydáni napospas podsvětí a zločinu!! Řekl bych, že se jedná přímo o zvlášť závažný úmyslný trestný čin, neboť bude ohrožena vnitřní bezpečnost státu a jeho obyvatel. Havle, Klausi a spol., kam jste nás to, vy dva a ty vaše politické sebranky během 20 let zatáhli?!!

HzPD (Tomáš Kolář - Mail - WWW)
V tomhle absurdistánu pomůže jedině přímá demokracie.
http://hzpd.cz

Petr Michalu (Antirunkas - Mail - WWW)
Co se rozcilujete? Vas jenom sere, ze nejste jeden z nich. Kdo vi jak to bylo s Vasim "odchodem" od policie ...

Tomas Kolar (Antirunkas - Mail - WWW)
Neplette si pojmy. Prima demokracie neznamena, ze pravne zvolene statni organy ( prezident, vlada, atd ) budou poslouchat lumpenproletariat z ulice.

policie (lizanec radek - Mail - WWW)
Na mladého 25 letého kluka, dobrý článek.Tento stav není jen u policie, ale ve všech oborech, dokládáto jen morální upadek společnosti.Peníze,majetek, funkce,mamon -nade vše.Je tristní , když vidím,všechny ty namašlené panáky,s metálama pomalu i na zadnicích,kteří udělají nějaký stupidní kurs, a hned má stužku na saku,titul před jménem i za jménem, ale hlavně ty jejich placené funkce,zatím co obyč policista aby vyšel s platem.A toto platíi u armády, naco máme 30 generálu-vyžírky to jsou, a opentlovaní zlatí kohouti, kteří nikdy nebyli v žádném boji,

lizanec radek (Antirunkas - Mail - WWW)
Zavist a mala ceska dusicka. Proc se nezaradite mezi ne? A to, ze je spolecnost v moralnim upadku? 40 let se to dusilo pod poklickou a ted to explodovalo. Cemu se divite.

souhlas (m.pardubsky - Mail - WWW)
Taky jsem v roce 1999 nastoupil k policii,ne pro výhody,ale proto,že jsem chtěl něco užitečnýho dělat.Zažil jsem v podstatě to samé,platilo denně donést aspoň deset kusů,peníze za to nebyly,ale jinak se k výsledkům přihlíželo,kdo chtěl dovolenou,ale neměl dobré výsledky,tak měl smůlu.Mezi okresy se tenkrát i "soutěžilo",jednotlivé DI vykazovaly kolik čeho za měsíc odevzdaly.Nakonec jsme přišli na to,že z jedné pokuty 1000kč jde udělat deset drobných přestupků...Jenže situace se zhoršovala s tím,jak přicházeli do vedoucích funkcí vysokoškoláci,kteří neměli potuchy o tom,jak to ve službě chodí.Korunu všemu dal limit benzínu 250 litrů na měsíc a auto a to,že jsme nemohli používat auto v civilních barvách.Ze služby se stalo jen čekání s radarem ve Vlkavě a u různých zákazů odbočení..Co se starou felicií nebo fabií odhalíte v provozu,když je s pruhem a majákem na střeše..?A bez benzínu.Je to smutný,ale je fakt,že smyslem naší police rozhodně není pomáhat.Při cestě domů,cca 60km jsem pak zažil nepočítaně horkých chvilek se šílenci jako Trpišovský.Po roce a půl bylo po iluzích i po chuti být toho součástí.

(Jogurt Kodein - Mail - WWW)
Jako bych cet svoje vyhrady ke svymu minulymu i soucasnymu zamestnani. U fizlu tj zrejme soucin obojiho. Tim vic musim ocenit pristup, kdyz nemuzu ve fotrove aute najit zelenou kartu, tak si ji prislusnik overi elektronicky a neda mi to za 200 na listecek.

Policie CR, Verejna Bezpecnost (Antirunkas - Mail - WWW)
Pro vsechny narikajici nad pomery v Ceske policii. Je to jenom pokracujici prevlecena Verejna bezpecnost. Parta linych, vetsinou nevzdalanych blbcu, kteri dostali to rukou bic. Rozdil je jenom v uniformach, chovani zustalo beze zmen. I kdyz nejaka mala zmena tady mozna je. Uz by asi neslo nekoho zabalit do mokry deky a zmydlit ho pendrekem. Dosti bezne uzivani gumoveho penicilinu zejmena v obdobi 1969-1977.

(Tomáš Fuk - Mail - WWW)
>Antirunkas - jasně jsou to STBáci zakuklení a převážně ti zlí z 50tých let,nechali si udělat plastiku aby nikdo nepoznal že je jim už 90let a infiltrovali naši báječnou demokratickou společnost a škodí nám.

Tomas Fuk (Antirunkas - Mail - WWW)
Velmi vtipne. Nikdo tady nevluvi o zadnych mrtvolach nebo skoro mrtvolach. Nezapominejte, ze v teto zemi se spatnost a blbost dedi z pokoleni na pokoleni. Mozna, bychom se divili kolik dnesnich policajtu melo nebo ma predky, ktere zamestnavalo ministerstvo vnitra CSSR.

Statistika je děvka (Áčko - Mail - WWW)
Policejní statistika prezentující Českou republiku jako ostrov bezpečí se opírá z velké části o schopnost policie odrazovat občany od žádostí o pomoc, ochranu a spravedlnost. (Jaroslav Spurný: Jménem zákona, nerušit. Česká policie je skvělá, pokud nechcete pomoci a ochránit. Respekt, ročník XXII, 31. 1 - 6. 2. 2011, str. 17 - 20. URL: http://respekt.ihned.cz...-nerusit)

polícia SR (Maťo - Mail - WWW)
Presne tak to funguje aj u nás na Slovensku v Policajnom zbore. Vedel by som Ti o tom rozprávať celé hodiny. Sme na jednej lodi

antirunkas (levap - Mail - WWW)
Máš pravdu,Ty jsi toho zdědil nejvíc

... (Tomáš D. - Mail - WWW)
Tak snad až se to rozjede, budeme stát s PČR na stejné straně barikády.Jsem zvědav kdo těm dementum na hradě pak zachrání jejich proseděné řitě. AČR? S osmy tanky a 3 grippeny (víc jsem jich pohromadě letět neviděl)? No možná pujde-li to takto dál i AČR bude s lidma. A na straně vlády jen blbečci co jim stačili vymýt mozkovny TV seriály a novodobou propagandou.

pro levapa (Béďa - Mail - WWW)
Gratuluji.Lépe o tom dědictví to už napsat nelze.

Tomas D. (jazykovedec - Mail - WWW)
Nezblobte se, ale mate vubec ukoncenou zakladni skolu? Nehraji si na inteligenta, sam mam zakladni skolu a 3 roky uciliste, ale po precteni Vaseho prispevku si myslim ( a ne jenom ja ),ze jste asi nekolikrat propadnul.

jazykovědec (Tomáš Fuk - Mail - WWW)
Mám stejný názor jako Tomas D a věř je takových hodně ve společnosti . jen nedokážu pochopit kdo (podobně jako ty) může ještě hájit tento zločinný system; nebude to o vzdělání ale spíš o diagnoze páč dnes už i slepí vidí kam to vede slavná ODSS a jejich pravicoví kumpáni.

Tak uz se probudte (jazykovedec - Mail - WWW)
Pane Fuk to je stejne vsude ve svete. Problem je, ze Vy a Vam podobni na to nekoukaji ze vsech stran a nedokazi situaci objektivne posoudit. Ono se to tezko posuzuje ze zaprdeneho hnizdecka a navic kdyz vyhled do sveta je blokovan parou z varicich se knedliku. Podivejte se na Recko a ty vysledky socialistickych vlad...

Jazykovědče (Solitér - Mail - WWW)
Zdravím vás. Dovoluji si upozornit, že v Řecku se snaží o odvrácení bankrotu vláda levicová, a cestu k bankrotu nastartovaly vlády pravicové.
Tudíž zkuste vyvětrat zaprděné hnízdečko, rozehnat páru z knedlíků a v takovém prostředí si vygůglovat historii Řecka- stačí období několika desítek let zpátky- podívat se, které strany byly u moci, jaké měly zaměření a tak podobně.A kde jsou příčiny dnešní Řecké krize. Možná vás poté napadne, že ne každé slovo pravicového politika je pravda. I když, jak vidím, i sebevětší blbost padne občas na úrodnou půdu, kde poté zdárně klíčí. Což, prosím, neberte osobně.

Soliter (jazykovedec - Mail - WWW)
Neberu to osobne, kazda kritika je zdrava. Mozna jsem se s tim Reckem nepresne vyjadril. Moje pointa byla pohled na stavkujici recke davy a vecne nespokojeneho ceske clovicka ( musim psat slusne ). Recke socialni vyhody nemaji obdoby nikde v Evrope a i kdyz cesky socialni system neni na urovni Recka jsou tam podobnosti. Kolik ceskych clovicku zajde treba denne do hospody a koupi balicek cigaret a zadny problem? Ale kdyz tito clovickove by meli obcas zaplatit ubohych 30 Kc u doktora tak uz by strileli z Aurory.

Re: jazykovedec (kritika Recka) (Pohraničník. - Mail - WWW)
Nepresne vyjadril?
Me to spise pripada,ze jste cilene plivnul po levici v Recku a kdyz vas Solitér nachytal na hruskach (a to zcela spravne,nebot u moci v GR byly predchazejici vlady vsechny pravicove),tak jste obratil. Mozna se mylim,ale me to tak pripada.

Proste,propadl jste takovemu tomu klišé,že "pravicové vlády dělají všechno správně a ty levicové - vse od ďábla jest".
A to,co v Ceske republice pravicove vlady predvadely a hlevne predvadeji,no,potes nas Panbuh.
Cimz nechci rict,ze socdemaci byly nejaci extra hospodari. Ale,co je moc,to je moc...

jazykovedec ( - Mail - WWW)
Pane jazykovědče, psal jste, že je to stejné ve světě, ano to máte pravdu, někde je to i horší,ale to má být omluva tohoto zkorumpovaného systému? USA, dnešní náš vzor na pokraji bankrotu, dalčí mnohé země EU to samé, a celkový bankrot EU za dveřmi. Takže se z toho vašeho "zaprděného" hnízdečka v německu nebo kde to hnízíte rozhlédněte hlavně vy sám a zkuste objektivně analyzovat budoucí vývoj tohoto systému, pokud jste toho schopen. Údajná krize byla jen strašákem, skutečná krize teprve přijde a dotkne se i vás, a teprve potom bych rád slyšel vaše názory obhajující tento zločinný systém.

30Kč. (Michal - Mail - WWW)
Neviem ako u vás v Česku,ale tu na Slovensku musíme odvádzať určité percento zo zárobku, na zdravotné poistenie ktoré ide do sukromých zdravotných poisťovní.A verte že ma vie poriadne nahnevať ak niekto povie aby si pacient doplácal na lieky,alebo pobyt v nemocnici a pritom si poisťovne časť peňazí ktoré dostanú rozdelia ako zisk a pritom im nevadí dokonca ani to,že majú pacientov ktorí čakajú mesiace na nejakú operáciu.A tých pacientov čakajúcich na operácie je podla toho čo uverejnila tv.Markíza okolo osemtisíc.Je to podla Vás jazykovedec v poriadku,že štát Vám zoberie určitú sumu a niekto si z nej časť zoberie?

pro Michala (jazykovedec - Mail - WWW)
Je v poradku, ze stat sebere urcitou sumu a nekdo si z ni cast ubere. Ve svete bezna praxe, budete si muset zvyknout anebo si budete tak dlouho stezovat az dostanete infarkt. A to se Vam teprve prodrazi.

Svejk by mel radost (jazykovedec - Mail - WWW)
Kdyz jsme meli komunisty nadavali jsme na ne ( ne vsichni viz zdejsi diskutujici ). Ted mame kapitalismus ( nebo co to je ) a znovu nadavame. Kdyz jsme nezamestnani nadavame, kdyz mame praci nadavame, ze zamestnavatel po nas chce vykon ( jaka to drzost ) a stat chce dane. Tak jaka je Vase predstava spravedlive spolecnosti? Prvobytne pospolna spolecnost, nacismus ( hodne lidicek rado vzpominalo na protektorat ) nebo komunismus nebo co? Dekuji.

Pane Jazykovědče, (Sawyerik - Mail - WWW)
nestavte prosím ten bordel ve kterém žijeme na roveň dilematu - socialismus x kapitalismus. Tak to opravdu není. To na co se zde nadává (tedy převážná většina diskutujících) není společenský systém ale, opakuji se, bordel ve kterém jsme nuceni žít a na který přispíváme ještě i svými berněmi. Když někdo popíše realitu svého oboru, tedy zde realitu PČR, snažíte se to (nejen vy) bagatelizovat a odkazovat na to že se nadávalo i na minulé režimy. To je jistě pravda, ale nemyslím si, že nejlepší přístup je „držet hubu a krok“ a říkat si i tehdy se nadávalo. Za ještě horší považuji přístup přesvědčit sama sebe, že tak jak to je, je to v pořádku a kdo říká něco proti je bolševik, socka nebo něco podobného z novotvarů dnešní češtiny. Zaklíná-li se dnešní establishment nutností šetřit až na dřeň, vzali by to zřejmě lidé opravdověji, pokud by totéž viděli u nich. Jsme-li u PČR, zrovna v tuto dobu je v médiích propíraná causa odměn pro náměstky na MV. A to jsou skutečně jen drobné v porovnání s tím, kolik peněz utíká z rozpočtu díky neprůhledně nastavenému financování veřejných zakázek nebo např. korupci. Asi není normální, když ve SRN jsou schopni stavět dálnice při 3x vyšších mzdových nákladech za polovinu ceny našich a v mnohem lepší kvalitě. To v čem žijeme není ani demokracie, ani kapitalismus, to je korupcí a klientelismem, chcete-li mafiemi, skrz naskrz prožraná společnost, maskující se demokratickým nátěrem. A bohužel, nezáleží na tom, kdo z politického spektra je zrovna u moci.
A ještě k Řecku. Jistě není v pořádku žít na dluh, ovšem já nejsem schopen pochopit, kde se ten dluh u nás vzal. Strašili nás Řeckem, no budiž. Nafouknutý sociální systém v zemi bez průmyslu. Ale co Irsko, ten vzorový "keltský tygr"? Co Španělsko, Portugalsko a Itálie nebo Island ,o kterém se snad ani nesmí psát aby to občany jiných zemí neinspirovalo. A co vzor všech liberálů světa USA?
Zpět domů. Před 22 lety patřilo vše státu. Od těžkého průmyslu po veřejná WC. Padlo rozhodnutí všechno to zprivatizovat, neboť stát je špatný správce a soukromník se o majetek postará mnohem lépe, což se i stalo. Kromě podílu v ČEZu už státu nepatří skoro nic. Nechápejte mě špatně, já to nezpochybňuji ani nekritizuji, pouze konstatuji. Při odpovědném vlastníkovi je to i pravda, viz. Škoda Ml. Boleslav nebo Barum Continental. Jenže když jsme vše prodali, měli by jsme být jedním z nejbohatších států světa, alespoň co se veřejných financí týče. A realita? Jsme zadlužení až po uši a politikové sedící na svých vykrmených zadcích po celou „popřevratovou“ dobu a tudíž přímo zodpovědní za dnešní realitu nám nyní káží o nutnosti veřejných úspor, o tom že není na zdravotnictví, obranu, bezpečnost ani důchody. A nejvíce keců mají ti, jenž jsou přímým ztělesněním zlodějen.
Pracoval jsem (a pracuji) celý život. Školu jsem si udělal při práci. Nikdy jsem s výjimkou dětských přídavků nepobíral žádné sociální dávky. Pokud jsem si vzal z banky půjčku, splatil jsem ji i s úroky. Jako zaměstnanec i OSVČ jsem vždy platil daně, zdravotní a sociální pojištění. Už léta si ze svého platím důchodové připojištění. Já jsem pane Jazykovědče tento stát nezadlužil! A myslím, že takových je nás většina. Proto se nedivte, že nadáváme na realitu tohoto státu.

Sawyerik (jazykovedec - Mail - WWW)
Smekam pred Vasim prispevkem. I ja povazuji situaci v Ceske republice za neuspokojivou. Ale jak z toho? Plati tady zakon dzungle a obavam se, ze bude treba se tomu prizpusobit ( v zajmu preziti ). A to nejhorsi je teprve na ceste.

radio jereven k reckym pravicovym vladam (visitor - Mail - WWW)
Vazeni, kteri tu operujete "pravicovymi" a "levicovymi" vladami v Recku, neskodilo by seznamit se s realitou. http://en.wikipedia.org...of_Greece
K tomu doporucuji proklikat se k vyvoji reckeho verejneho dluhu.

K pomerum v policii a jinych organizacich - jasne, muzou za to politici. Ti lide, co to ridi, od policejniho prezidenta po okrsky, jsou vlastne fer chlapi, ale nemuzou jinak. V tomhle se od padu socialismu nic nezmenilo. To ne my, to oni.

Proč chybí peníze ve státním rozpočtu? (Pohraničník. - Mail - WWW)
Proč nejsou peníze na běžný provoz Policie ČR? Proč není na zdravotnictví, sociální záležitosti vč.penzí?
Například proto:

Nazvučení českého předsednictví -Saša Vondra -ODS -750 000 Kč

Open CARD -Pavel Bém -ODS -1 000 000 000 Kč

Zelená Praha -Pavel Bém -ODS -250 000 000 Kč

Bezdrátová Praha (WiFi-Praha) -Pavel Bém -ODS 150 000 000 Kč

Arbitráž s CME -??? -10 000 000 000 Kč

Aféra Český dům -Karel Srba -ČSSD -100 000 000 Kč

Diag Human -??? -???? -2 000 000 000 Kč

Aktuální kauzy staveb tunelů v Praze -

Pavel Bém -ODS -10 000 000 000 Kč

Gross – byty, akcie -Stanislav Gross -ČSSD -300 000 000 Kč

Internet do škol -Eduard Zeman -ČSSD -884 000 000 Kč

Nucená správa -IPB -???2 -200 000 000 000 Kč

Sanace bank v 90. letech -V.a L. Klausovi- ODS -200 000 000 000 Kč

Chemapol Group Junk -??? -16 500 000 000 Kč

Knižní fond -Macek, Menzel -ODS -400 000 000 Kč

Liberecký šampionát Magistrát města -ODS ČSSD -150 000 000 Kč

Lehké topné oleje -V.Klaus -ODS -100 000 000 000 Kč

Rumová aféra -V.Klaus -ODS -60 000 000 Kč

Kamencové jezero -Starosta Chomutova- ODS -750 000 000 Kč

Konsolidační banka, Konsolidační agentura -Všichni ODS ČSSD -240 000 000 000 Kč

Podpora na fotovoltaické elektrárny -Všichni ODS ČSSD -900 000 000 000 Kč

Sečteno: 1 bilion,675 miliard, 878 milionů, 83 tisíc... Samozřejmě je to pouze část toho,jak čeští politici hospodaří. A teď to máme zaplatit my?

Realita (Béďa - Mail - WWW)
Skutečností zůstává,že lid tohoto státu,čím více se ohýbá,tím více je bit.
Záleží pouze na něm,jak dlouho si to nechá líbit.
Dalším faktem,který po nedělní "akci" násilníků,kteří napadli a posekali mačetami hosty cukrárny,nebo co to bylo, je,že občan si bude muset zajistit,nejen svoji bezpečnost,ale i svých blízkých.

Beda (Antirunkas - Mail - WWW)
Bedo Vase starosti moji hlavu. Jako duchodce mate cely den volno tak bezte radsi na ryby nebo poklabosit k cekarny k doktorovi.

Svorcova (Antirunkas - Mail - WWW)
Zemrela soudruzka Svorcova.

Antirunkas, (Béďa - Mail - WWW)
važte si cenného dědictví.

Pomáhat a chránit (Jan - Mail - WWW)
Být dobrým policistou, je posláním, kterému člověk zasvěcuje celý svůj další život a mnohdy tomu obětuje všechno, nebo s tím přinejmenším počítá. Aby mohl opravdu pomáhat a chránit, má vysoký morální kredit, stát i společnost si jeho práce vysoce cení (zdaleka to není jen otázka výše platu) a protože mu také bez jakýchkoli výhrad věří, poskytuje mu k tomu odpovídající prostředky a pravomoci na jejichž základě také může na místě autoritativně a bez odkladného účinku rozhodnout tak, aby to všichni respektovali a nediskutovali o tom.
Může to znít neuvěřitelně, ale to je filosofie na jejímž základě jsou budovány a také fungují policejní sbory všech vyspělých zemí světa.
Pokud se říká se, že oko je oknem do lidské duše, pak tady platí, že policie je oknem do společnosti. Tedy jinými slovy řečeno, jaká je společnost, taková je i policie a nikdy to nemůže být naopak, jak si mnozí představují, nebo jak by si přáli. Ve mně osobně tedy nevzbuzují žádný údiv ty poslední maléry a průšvihy policie, navíc tomu napomáhá samo MV i Policejní presidium. Mám na mysli ten poslední případ, kdy bylo zatčeno 17-18 policistů protože chodili asistovat při natáčení filmů. Všude na světě to tak funguje zcela legálně a nikdo se nad tím nepohoršuje. Navíc ti policisté by tam nedělali nic jiného, než to co dělají v rámci řádné služby.
Je to jen otázka smlouvy a organizace služeb, aby tam nechodili pořád jedni a ti samí. Takhle je jediný efekt v tom, že se jim pomstil nějaký blbec, kterého nevzali do party a "prásknul" to na ně. Takhle je na světě dalších 17-18 kriminálníků a policie má o stejný počet lidí méně a podle mého názoru úplně zbytečně. Ale Inspekce MV je slavná a ukazuje to jak je "bdělá" a budou tam určitě odměny.
Rozhodnutí o tom, že bude v rámci úspor propuštěno dalších 10 000 policistů nemá cenu vůbec komentovat, snad jen to, že v civilizovaném světě by ten kdo by to schválil, byl stíhán pro nějaký trestný čin proti bezpečnosti. Není mi také jasné, kde by těch 10 000 policistů vzali, protože nikde žádní už takhle nejsou.

Proč chybí peníze ve státním rozpočtu? (Urban - Mail - WWW)
Skutečně hezký přehled jak se nehezky zachází s veřejnými prostředky nás všech daňových poplatníků a jak jsi dodal, to je jen část zdokumentovaných úniků, kde jsou výnosy z privatizací podniků, daňové úniky aj. Z téměř rozkradené a vyrabované země, vlastněné již převážně cizími společnostmi zbývá již vyrabovat naše lesy. Ano, mám na mysli NP Šumava, kde pod záminkou kůrovce dochází k masívní těžbě dříví a to protizákonně, protože potřebné vyjímky dosud nebyly uděleny, kde policie, která má chránit, chrání ve skutečnosti devastátory našeho chráněného území, dalo by se říct-zlodějě státního majetku. Těžebním společnostem jde především o zisk a pokud se povolí někde kácet, kde to zákon nepovoluje a přesto se tam těží, jde pravděpodobně opět korupci některých našich politiků. Asi je nás zde dost, kteří sloužily na Šumavě a za dráty do lesů zřídka kdy vkročila lidská noha, a to po dobu cca 40let, lesy zdravé, nezdevastované a věřím tomu, že kůruvec se tam vyskytoval i tehdy, ale příroda se s tím vypořádala sama. Kam vkročí člověk za účelem bysnysu, tam napáchá daleko větší škody než kůrovec. V odkazu na mapu historickou a současnou doporučuji se podívat na oblast Modravy, snímkovanou v roce 1962 a přepnout na současný stav, a každému bude jasné, jak probíhá devastace našeho území.

jazykovedec (Tomáš Fuk - Mail - WWW)
jasně přispůsobit se a nechat se dál odírat a nadávat v hospodě nebo u ponku.přitom by stačilo jít k volbám a zamyslet se která strana dělá politiku pro většinu slušných lidí a tu volit.Ale je fakt že velké procento voličů si přeje to co tu máme -myslím stav hospodářství a financí, výsledek voleb to potvrdil a následné obsazení sněmovny a ti co k volbám nešli tak s tímto tiše souhlasí tak si nezťěžujme co jsme si zvolili to tam máme.

Převzato-město Nový Bor (Béďa - Mail - WWW)
Městem otřásl brutální útok mačetami na hosty baru.
Obyvatele města vyděsil útok skupiny několika mužů, kteří v neděli 7. srpna odpoledne s mačetami v ruce zaútočili na hosty jednoho z barů v novoborské Purkyňově ulici. Po krvavém incidentu skončili tři nevinní návštěvníci restaurace v nemocnici v České Lípě. Dva z útočníků přivolaní policisté krátce poté zadrželi, po ostatních zatím intenzivně pátrají.

V souvislosti s tímto brutálním napadením se i na vedení města obrátili někteří občané s obavami o svou bezpečnost. Starosta Nového Boru Jaromír Dvořák sdělil, že se obyvatelé nemusejí bát vycházet ze svých domovů.

„Po nedělním útoku město přistoupilo ke zvýšenému monitorování místa, kde k němu došlo. Jsou také častěji preventivně kontrolovány i jiné rizikové lokality v městě, a to strážníky Městské policie, příslušníky Policie České republiky a také kamerovým systémem,“ sdělil starosta.

Jak dále dodal, sešel se dnes dopoledne osobně se zástupci Policie České republiky, aby projednal bezpečnostní situaci ve městě.

„K samotné události se zatím nebudeme, po dohodě s policií, dál vyjadřovat. Policisté mě ujistili, že dělají všechno pro rychlé dopadení i zbylých útočníků a vyšetření celého případu,“ uzavřel Jaromír Dvořák.

08.08.2011 | Jana Maněnová

Proč chybí peníze ve státním rozpočtu? (Urban - Mail - WWW)
Omlouvám se, ale zapoměl jsem na odkaz na mapu:

http://kontaminace.cenia.cz/

Tomáši, (Béďa - Mail - WWW)
dovolil bych si doplnit Tvůj příspěvek.
..."a co jsme si upekli,to si také sněsme.
Ale,co jsme si vlastně sami upekli?
Co jsme mohli,a co jsme nemohli"...

MULTI - KULTI V EU NESE TRPKÉ OVOCE. (Pohraničník. - Mail - WWW)
Dovolím si malé odbočení,které ale také souvisí s bezpečnostní situací a nepřímo i s činností policie (v EU i u nás,v ČR,nebo SR).
Nějak se ta podpora přistěhovalců z Afriky a Asie vymyká EU z ruky...

LONDÝN - dnes: http://www.novinky.cz...ml?ref=boxF

PAŘÍŽ - minule: http://zpravy.ihned.cz...ni-stanice

..Další na řadě bude patrně Německo,už dnes to v ulicích např.Mnichova,či Berlína vypadá jako v Senegalu, Istambulu,nebo Karáčí...

A teď si představme,že by se něco obdobného začalo v budoucnu odehrávat i u nás. (Snahy "původních zemí EU" nakvartýrovat verbež z Asie a Afriky do nových členských zemí EU je neutuchající a naši submisivní politici jistě rádi vyhoví). Jak by to asi zvládala naše oslabená a nevybavená policie? To bych chtěl vidět...

Multi-Kulti... (Béďa - Mail - WWW)
Já si myslím,že to co tu v republice máme,bohatě stačí.Stát je dostatečně finančně zabezpečil a teď,když se jim zachce,tak demonstrují mačetami sílu a vládu nad touto společností.
Následky,a v budocnu těžké,ponese zcela logicky prostý občan,ať přímé nebo nepřímé.Proto mu nezbude,než si zajistit bezpečnost svými možnostmi a schopnostmi.

Macety (jazykovedec - Mail - WWW)
Bwdrichu Vam ty macety nedavaji spat. Maceta neni nic spatneho i soudruzi na Kube je pouzivaji ke sklizni cukrove trtiny.

Já nic,já muzikant... (Petr Šťástka - Mail - WWW)
Nepamatuje si ho někdo-docela by mě zajímalo,jak takový člověk dříve navenek působil na vojáky a jak se pod ním sloužilo. Odkaz :http://www.novinky.cz...olicie.html

Re: ja nic. (Nobody Niemand - Mail - WWW)
Docela bych nepodlehal tomu,co naslintaji novinari bud na neci pokyn,nebo v ramci soucasne politicke situace. Drzme se presumce neviny. Ocernit nekoho je snadne. A nebylo by to poprve,kdy pisalkove nekoho pospinili a pak bublina splaskla.

Policie ČR (Zdeněk Nagovský - Mail - WWW)
No, tak jsem si se zaujetím přečetl stesky mladého nadstrážmistra a mohu k tomu říci jedno. V policii je to téměř 22 let stále stejné. Před r. 89 byly u pořádkové a dopravní služby VB rovněž problémy s benzínem, místo zelených hodin se lidem strhávaly z platu procenta na stranické známky atd. Dost se tehdy nadávalo a řada průměrných poldů si dokonce myslela, že s novým režimem na tom budou lépe. Ono to i kolem roku 1995 tak vypadalo (téměř 100 % navýšení tehdejších platů, z 250 německých marek na 500), než všechno spadlo do ještě horších kolejí než před listopadem 89. Důvod? Jednoduchý. Politika. Politici zjistili, že funkční policie jejich lumpárnám a lumpárnám jejich kmotrů a známých jaksi nepřeje, takže podle toho s ní cvičí. Nemyslí si snad někdo, že Gross nebo Langer měli kdy zájem používat policii opravdu pro zajištění veřejného blaha. Dost mne ale překvapuje jedna věc: Přístup Evropské unie. Informace mají a mně se nechce pořád věřit, že evropské instituce, pod které spadá dohled nad "bezpečností" nechává stav, jakým naše, slovenská nebo maďarská policie prochází, naprosto klidným.

Nobody Niemand (jazykovedec - Mail - WWW)
Presumce neviny plati v civilizovanych zemich ne v Ceske republice. Podivejte se treba na Bedu. Nekdo nekde nekde maval macetou a Beda uz vi koho odsoudit ( romskou mensinu ).

Machette. (Nobody Niemand - Mail - WWW)
Pravdou je,ze onen brutalni utok macetami spachali Cikani,nebot servirka si dovolila odmitnout nalit neplnoletym cikanskym vyrostkum alkohol. Ostatni fakta zname ze zpravodajstvi.

Jazykovědec (Béďa - Mail - WWW)
toho také hodně zdědil.
Má to dosti popletené,neboť já jsem ve svých příspěvcích nikoho nesoudil a už vůbec ne romskou menšinu.
Vycházel jsem pouze z toho co se událo,co kdo spáchal,co bylo potvrzeno policií.
Takže,Jazykovědče,chci vidět má slova ,kde odsuzuji romskou menšinu.

Mačety (Zdeněk Nagovský - Mail - WWW)
Pokud se nepletu, jedná se o útok mačetami v Novém Boru. Blbci, včera jsem byl 3 km za tímto krásným severočeským městečkem na houbách. S nadsázkou se dá říci, že nejpodřadnější houbou, kterou jsme včera sebrali, byl bílý hřib. Od paní co prodává u silnice brambory jsme si ještě brali síťované saky, abysme měli kam houby nacpat. Jen tak mne napadá, že kdybychom sebou měli ty mačety-půjčili bychom si těch-pytlů víc...

pro Bedu (jazykovedec - Mail - WWW)
Skutkova podstata je v teto Vami uvedene vete:
"Já si myslím,že to co tu v republice máme,bohatě stačí.Stát je dostatečně finančně zabezpečil a teď,když se jim zachce,tak demonstrují mačetami sílu a vládu nad touto společností."

V civilizovane zemi kde se soudi na zaklade primych dukazi byste z toho vyklouznul. V postkomunisticke zkorumpovane justici, ktera soudi na zaklade neprimych dukazu a selskeho rozumu to ma nadech trestneho cinu. Nechci strasit, ale je mozne, ze prislusnici Vami napadene mensiny Vas dohledaji. A maji macety...

Služba vlasti (Vašek - Mail - WWW)
vážení to co napsal ten mladej četník , je bohužel pravda a bohužel ještě né celá , jelikož jako policajt V.V. jsem aktivní službu ukončil už víc jak před 10 lety, kdy moje praxe u SNB a Policie jak FMV tak ČR činila 15 let služby mohu opravdu porovnávat s fakty a zkušenostísvou i stále sloužících kolegů. I za totality bylo k policii náborováno to co se tam nemnělo vubec dostat ale převládala skupina těch co to dělali se ctí a poctivě , po "slavné revoluci" kdy si mocipáni prohodili křesla byla represivní a vákoná složka SNB odsouzena k zániku a transformována na Policii ( začalo z civilňování některých interních služeb a složek - byl to zajímavý kšeft pro pár kamrádíčků vládnoucích špiček ) ukolem transformace bylo vytěsnit ty co něco na někoho věděli a buď mohly svým máslem na hlavě něhoho pošpinit z nové vládnocí garnytury či umněli zrealizovat v trestný čin jejich ekonomické zájmy , viz citát "neznám špinavé peníze". Na místa těch co všelidové komise ukřivděných OF "obsadte fleky" vyčistili služebny základních utvarů a místa na speciálních utvarech FMV , FKU a dalších součástích , nastoupila službu neposkvrněná mládež a vysokoškoláci kteří neznali co je ulice a jak vypadá vlastně ani "drban" s tytulů svého vzdělání a přidělené hodnosti zaujali řídící místa a formou já manžer já pán začali hloubit jámu polici jako takové .... no co dodat, všeobecně lze říci že policajt na ulici musí mít pro tu práci cit a zákon musí cejtit, teprve po sedmi letech ulice může mít pocit že je poda a máli na operativu cit muže zažádat o přidělení ke kriminálce či vyšetřovačce (dnes je to už jedna součást).Jít na sledku,UOOZ či URNU to je zase šálek jiné kávy. Chci říci že od "sametové revoluce" je policie vedena v řízené vnitřní destrukci (ekonomicky i personálně), je to však ku škodě všech řádných dňových poplatníků této země. Ti co při slovech " Tak přísahám " a svém podpisu přísahy brali tento závazek vážně ještě pár v činné službě jak vidět je , ale bude to pro znovuzrození stačit ??

(Béďa - Mail - WWW)
Nádech trestného činu na těchto stránkách má zastrašování a vyhrožování od Jazykovědce Béďovi.
Jazykovědec,který ke každému tématu nemá přehled,ale zmůže se pouze na provokaci,urážky,napadání vůči diskutujícím,hrdinně schován za počítačem.

Beda ztraci argumenty (Antirunkas - Mail - WWW)
Za to vy jste hrdina Bedo. Sam dobre vite koho jste myslel s temi macetami!

Antirunkas, (Béďa - Mail - WWW)
od jakživa platilo a platí myslet znamená h ..no vědět.

Převzato (Béďa - Mail - WWW)
Útok mačetou: soudce poslal muže do vazby

Nový Bor – Do vazby putoval sedmatřicetiletý muž, který je jedním z aktérů brutálního útoku mačetami a obušky v baru v Novém Boru. O uvalení vazby rozhodl ve středu dopoledne soudce Krajského soudu v Liberci. O osudu dalšího zadrženého, patnáctiletého mladíka, rozhodne soud ve čtvrtek.


Vyšetřovatelka liberecké kriminálky oba aktéry krátce po jejich dopadení obvinila z těžkého ublížení na zdraví a výtržnictví. Staršímu muži hrozí, že stráví ve vězení 5 až 12 let. Mladšímu pak vzhledem k jeho věku maximální šestiletý trest.

„Patnáctiletý mladík je dosud v policejní cele. O jeho vzetí do vazby rozhodne Krajský soud v Liberci nejpozději do čtvrtečního odpoledne,“ sdělila českolipská policejní mluvčí Ivana Baláková.

Dá se předpokládat, že soudce mladistvého útočníka rovněž pošle do vazby. Napovídá tomu, že státnímu zástupci uplynula doba, kdy mohl mladíka buď propustit, nebo se přiklonit k názoru vyšetřovatelky a požádat soud o jeho vazební stíhání. Zvolil druhou možnost a soudci nyní běží čtyřiadvacet hodin na to, aby rozhodl.

Podle svědků vtrhla zhruba sedmičlenná skupina mužů, která byla vyzbrojená mačetami a obušky, do baru v Purkyňově ulici v blízkosti náměstí před druhou hodinou odpoledne. Po jejich tříminutovém řádění, zůstali zranění tři muži, dva šestatřicetiletí a jeden ve věku 33 let. S řadou sečných a řezných poranění a pohmožděnin je záchranáři převezli do českolipské nemocnice. Nejvážnější zranění utrpěl nejmladší z nich, jehož převezl do liberecké nemocnice. Zde se podrobí speciální neurochirurgické operaci.

Kolik bylo celkem útočníků, nechtějí policisté s ohledem na průběh vyšetřování upřesnit, prozatím dopadli zmíněné dva.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jelikož je pět útočníků na svobodě,výhružky od Jazykovědce neberu na lehkou váhu(prislusnici Vami napadene mensiny Vas dohledaji. A maji macety...

Na pavlači. (Nobody Niemand - Mail - WWW)
Beda,Antirunkas & co. Uz toho hadani nechte,jste jako drbny na pavlaci. Piste radeji k tematu. Nebo mlcte.

50. let Berlínské zdi (Jirka - Mail - WWW)
Dívka z Berlína prchala do západního Německa přes Afghánistán
Ani Berlínská zeď neodradila množství lidí za železnou oponou vzdát se touhy po svobodě. Lidé z východu byli ochotni riskovat životy, aby překročili ostře střeženou hranici do Západního Německa. S tím, jak se ochrana stávala důmyslnější, byli také rafinovanější pokusy východních Němců o útěk.Za 40 let trvání východoněmeckého režimu zemi opustily asi tři ze 17 miliónů obyvatel, tedy asi 75 000 každý rok. Většina neměla povolení. Stovky lidí pokus překročit hranici nepřežily, jiní uspěli. Útěky některých z nich byly nefalšovanými husarskými kousky.Prchající pohraničník byl hrdinou i zrádcem
Symbolem touhy lidí uprchnout na západ se stal hned v počátečních dnech výstavby zdi tehdy 18letý pohraničník Hans Conrad Schumann, když 15. srpna 1961 v době, kdy byl ve službě, přeskočil hrazení z ostnatého drátu. V činu ho povzbuzovali lidé za hraniční linií, křičeli: „Poběž sem.“ Schumanna pak už v západním Berlíně z místa odvezl vůz tamní policie.

„Kolem stála spousta lidí, což bylo dobré, protože odvedli pozornost mých kolegů. Zvládl jsem vyměnit svůj nabitý samopal za nenabitý, než jsem skočil. Pak už ten skok tolik náročný nebyl. Zbraň mi potom s rachotem spadla na zem, s plným zásobníkem by zřejmě vystřelila,“ popsal Schumann.

Mladý pohraničník se stal ikonickou postavou svobodného světa po zveřejnění fotografie západoněmeckého novináře Petera Leibinga, který Schumanna zachytil při skoku přes ostnaté dráty. Východoněmecká vláda ho ale označila za zrádce – prvního z asi 2700 vojáků a policistů z Východního Německa, kteří utekli na západ.Schumann se usadil v Bavorsku, kde se oženil a skoro třicet let pracoval u pásu v automobilce Audi. Po pádu Berlínské zdi a sjednocení Německa se vrátil do rodného Saska, aby navštívil rodinu. Někteří lidé se chovali přátelsky, jiní s ním odmítali promluvit. „Zrádce pro spoustu lidí zůstal zrádcem, i když už NDR neexistovala,“ okomentoval později cestu.

Schumann trpěl depresemi. V červnu 1998 ho manželka našla oběšeného na stromě v lese nedaleko domu.

Prchali pod zemí i vzduchem
Během šedesátých let se spousta lidí snažila utéct ve vyhloubených tunelech, které ale byly často odhaleny. Jeden z největších vykopala v roce 1964 skupina třiceti studentů 12 metrů hluboko pod Berlínskou zdí. Byl jen necelý metr vysoký, zato ale 145 metrů dlouhý.

Než ho 42 hodin po dokončení strážci hranice objevili, stačilo jím uprchnout 57 mužů, žen a dětí. Na ostatní, kteří čekali, až přijdou na řadu, se ale nedostalo.

Při nastalém boji se studenty byl zabit zasahující voják Egon Schultz. Nešastnou náhodou ho střelil jeho kolega. Vláda pak tvrdila, že byl zastřelen západoněmeckými agenty.

Lidé prchali i vzduchem. Jelikož byly ve Východním Německu zakázány horkovzdušné balóny, vyrobila si skupina dvou mužů a dvou žen v roce 1979 vlastní, pročež použili hlavně ložní povlečení. Se svými čtyřmi dětmi vzlétli v polovině září. Balón cestou zachvátil požár a dospělí dětem zpívali písničky, aby je víc nerozrušovali. Když dosedli, nebyl si nikdo jist, kde se octli. Skupina se ukryla a jeden z mužů se vydal to zjistit. Policista, na něhož narazil, potvrdil, že jsou na západě.

„Už jsme nemuseli lhát našim dětem a potýkat se s politickými podmínkami ve Východním Německu,“ popsal posléze Peter Strelzyk. Byl to jejich druhý pokus o útěk. Poprvé balón dosedl těsně před hranicí.
Vzali to přes Dánsko i Afghánistán
Utíkalo se i přes třetí zemi. Zatímco Dirk Deckert a Karten Klűnder se rozhodli v listopadu 1986 utéct nejprve do Dánska, přičemž moře přeplavali na surfech, Kerstin Becková o dva roky zvolila za tranzitní země Afghánistán a Pákistán.

Jako 24letá studentka Humboldtovy univerzity vycestovala do Sověty okupovaného Afghánistánu na intenzivní jazykový kurz. Od prvního dne v Kábulu věděla, že se již nechce vrátit domů.

„Už jsem tak nemohla žít. Nemohla jsem studovat, co jsem chtěla, a znala jsem jen jeden kout světa, který jsem ale chtěla vidět celý,“ popsala Becková, proč se rozhodla na konci pobytu vydat do rukou místních mudžáhidů, jimž vysvětlila, že se nechce vrátit do komunistické země. Povstalci ji nechali odít do muslimské burky a vyslali ji s doprovodem k hranici s Pákistánem. Becková předstírala, že je jejich sestřenicí z Tádžikistánu.

Pár hodin poté, co vyrazila, nahlásili dva její spolužáci na východoněmeckou ambasádu, že chybí, a okamžitě bylo zahájeno rozsáhlé pátrání. Na letišti například hned prohledávali letadlo směřující do Indie.

Po čtyřech dnech putování byla skupina s Beckovou nedaleko hranice, když je zastavili ozbrojení muži. „Zjistili, že jsi ze západu, protože mᚠodlišnou chůzi,“ tlumočil jí jejich námitky doprovod. Posléze se ale do Pákistánu dostala, kde ovšem její anabáze neskončila. Dva týdny o ni bojovaly znepřátelené skupiny. Někteří chtěli další peníze, jeden mudžahedín byl přesvědčen, že je sovětskou agentkou, další se s ní chtěl oženit. Nakonec ji vzal pod svoji ochranu člen vlivné afghánské rodiny žijící v pákistánském exilu. V dubnu 1984, měsíc poté, co opustila Kábul, seděla Becková v letadle do Frankfurtu nad Mohanem.
Pomohl mu americký voják
Spoustě východních Němců pomohli na západ američtí vojáci. Většinou je tajně převezli přes přechod Checkpoint Charlie, Michaelu Meyerovi však v září 1964 pomohl strážce na opačné straně hranice.

„Všechno mě tísnilo, chtěl jsem pryč,“ vysvětloval Meyer svoje rozhodnutí odejít. Stejně jako množství dalších se rozhodl přeplavat pod pláštěm tmy řeku Sprévu.

Když po půl hodině plavání dorazil k břehu, záhy si uvědomil, že je stále ve Východním Německu. „Myslel jsem si, že mě hned zatknout, jenže nikdo si mě nevšiml,“ popsal. Před půl šestou ráno stanul Meyer u hrazení z ostnatého drátu poblíž Checkpointu Charlie.

„Položil jsem se pod dráty a strážci hranice začali střílet,“ uvedl Meyer. Východoněmecká služba Stasi později přiznala, že směrem k „narušiteli hranice“ pohraničníci vyslali 300 střel. Meyera jich zasáhlo osm. Muž měl zraněny obě nohy a ruku, střelné zranění měl i na zádech.

Střelbu slyšeli američtí vojáci na druhé straně a Meyerovi přišel na pomoc seržant Hans-Werner Pool. Vyskočil na zeď a snažil se přes ni Meyera dostat, ale dvojice východoněmeckých vojáků uprchlíka zase táhla zpět. Pool nakonec mezi ně vhodil slzný granát a dostal ho do bezpečí.

Meyer okamžitě putoval v nemocnici na operační sál. Ztratil čtyři litry krve, ale přežil. Kulku v zádech má však dodnes. Američana, který mu zachránil život, už nikdy neviděl.

Re: Švorcová (Antirunkas) (Nobody Niemand - Mail - WWW)
V pekle už se smaží po M.Paumerovi i Ctirad Mašín (konečně), tak je můžete Antirunkasi oplakávat,než si příjde zubatá Smrtka i pro vás :)

Nobody Niemand (jazykovedec - Mail - WWW)
Tak Ctirad Masim uz je v pekle. Jak se tam asi snese se Svorcovou.

Jazykovědče (Nobody Niemand - Mail - WWW)
Toho se neboj. J.Švorcová na rozdíl od Mašínů nemá na rukou krev nevinných obětí. Pekla se bát nemusí.

Nobody Niemand (jazykovedec - Mail - WWW)
Tezko rict kolik lidi si oddychlo, ze C. Masin uz to ma za sebou. Myslim, ze tech co jasali na odchodem J. Svorcove bylo vice.

Švorcová (Dan - Mail - WWW)
Já si nemyslim, že by nad její smrtí lidi zrovna jásali, spíš bych řek že to byl smutnej konec jedný umělkyně. u který ideologický nános převážil nad uměleckým potenciálem který bezesporu měla......

Jazykovedce (Tomáš Fuk - Mail - WWW)
je vidět jak vysoký máš IQ srovnávat Švorcovou která nikomu neublížila s vrahem Mašímem na to už musí být pořádně vymetemo ve mlýnici :D

Tomas Fuk IQ? (jazykovedec - Mail - WWW)
No tak od Vas to teda sedi ohanet se takovymi terminy jako je IQ. Chtel jsem jenom upozornit, ze jak Masin tak i Svorcova zustali verni svym idealum a iluzim az do konce. Snad to nebude pro Vasi myslivnu tak narocne to pochopit...

(Dan - Mail - WWW)
Ale to se pleteš, Mašíni jsou stejně jako Švorcová rozhodně kontroverzními postavami. Takže srovnávat je do jisté míry lze, byť každej dělal něco jiného.

(Solitér - Mail - WWW)
když už přišla řeč na Mašíny:
Mnohdy titíž, co se zalykali zlobou nad popravou válečných zajatců v Iráku či Afghanistánu /stětí/, totéž obhajují u Mašínů.
Není rozdíl v useknutí hlavy zajatce a podřezáním omámeného a svázaného příslušníka SNB. Obojí je stejné svinstvo- i když na rozdíl od Mašínů v tom prvním případě je země ve válečném stavu a bojuje proti agresorovi a okupantovi.
Tak se ptám- jak můžete obhajovat jedno a zavrhovat druhé?

Jiřina Švorcová . (Pohraničník. - Mail - WWW)
Pánové,
nechte už J.Švorcovou (a případné další nebožtíky) v klidu spát... Tato diskuze,včetně vzájemného osočování,k ničemu nevede.
Pokud se chcete mezi sebou hádat,"kdo ho má většího",vyměňte si své e-mail adresy,nebo čísla ICQ (rád zprostředkuji) a dohadujte se mezi sebou v soukromí.
Rád si přečtu kontroverzní komentáře i ostrou diskuzi,ale hádat se na téma,o kterém se tady zmiňuji,k ničemu rozumnému nevede.
Děkuji za pochopení.
ADMIN Pohranicnik@bloguje.cz

Re: Solitér (Pohraničník. - Mail - WWW)
Solitére,souhlasím.
Kdysi jsem se o tom zmiňoval v diskuzi.
Když musulmani podříznou kdesi na Středním východě amerického (či jiného) zajatce, všichni,včetně obdivovatelů bandy Mašínů,se zalykají spravedlivým hněvem a odsuzují takový barbarský čin.
A mají pravdu. Zajatci se nepopravují. A když už to "musí být",tak ne barbarským způsobem. Už od dob Rakouska-Uherska známe pojem "čestná smrt prachem a olovem".

Mašínové si pohrdání velké části národa (podle mě té rozumnější) způsobili sami.
Kdyby se nedopustili onoho sadistického a bestiálního činu,podříznutí spoutaného venkovského esenbáka a loupežné vraždy pokladníka (nebyl to žádný milicionář,ale velmi slušný úředník prvorepublikového stylu),mohli si auroelu hrdinů tzv.Třetího odboje zachovat.
Zvláště po své cestě napříč NDR do Západního Berlína,kdy byly pronásledování tisícovkou příslušníku Volkspolizei a údajně i vojáky Sovětské armády.
Ale takhle...

Když média v ČR oznámili smrt Ctirada Mašína,díval jsem se na ČT24 na již dříve natočený dokument o Josefu a Ctiradovi Mašinových. Reportér ČT jel za nimi do USA. Proč se o tom zmiňuji? Ctirad Mašín tam bez skrupulí řekl na kameru (možná necituji úplně přesně): "že by zlikvidoval i tříleté dítě,pokud by mu stálo v cestě při plnění úkolu".
Myslím,že už více o jeho zrůdném charakteru psát netřeba. A kdo se takové kreatury zastává,jako by se,podle mého mínění,zastával třeba Hitlera,který nechal v plynových komorách vraždit i malé děti. Nebo Pol Pota který v bestiálních popravách dětí též exceloval.

Mašíni, (Béďa - Mail - WWW)
vraždili už před tím než se snažili utéct ,jen proto aby si ukradli peníze na motorky.Utíkali před trestem a spravedlností.Cesta za svobodou se z toho udělala až dodatečně.

Re: Béďa (Pohraničník. - Mail - WWW)
Je pravdou,že za peníze s loupežné vraždy pokladníka si pořídili nejen motocykly,ale i vybavení bydlení,mj.zavedení vodovodu. Domnívám se,že takhle si nepočíná někdo,kdo chce bojovat s komunistickým režimem. Ale,třeba se mýlím.

Útěk "za svobodou" se začal konat teprve tehdy,když jim byla Bezpečnost za vraždy a loupeže na stopě a Mašínovci pochopili,že nejsou geniální neodhalitelní desperáti,ale obyčejní čučkaři a přizdisráči,kteří skončí poprávu v base,případně na šibenici.

Stejně jako o "plánovaném atentátu" na Klémenta Gottwalda, Alexeje Čepičku a další vysoké funkcionáře KSČ té doby začali Mašínové a M.Paumer hovořit až v nedávné době,kdy jim došlo,že v České republice nejsou veřejností oslavováni jako hrdinové,ale jako vrazi a zloději.
Jenže,jak každý rozumný člověk pochopil,to už bylo jen účelové tvrzení.

Cesta do Berlina (jazykovedec - Mail - WWW)
V zadnem pripade neobhajuji Masiny a spol. po dobu jejich pusobeni na uzemi Ceskoslovenska. Ale prubeh jejich "presunu" od chvile prekroceni vychodonemecke hranice a dosazenim zapadniho Berlina zasluhuje respekt.

(Dan - Mail - WWW)
Když už tu debatu sám ADMIN znovuotevřel, tak celkem rozumě na téma Mašíni píše dneska na Neviditelnym psu Neff.
Za sebe byćh jen dodal že je škoda že si místo řadovýho policajta, pokladníka či hasiče za svůj cíl nevybrali Gottwalda, Noska či Čepičku.

tady je ten Neff: http://neviditelnypes.lidovky.cz...

Admin (Zdeněk Nagovský - Mail - WWW)
No, Zdenku. Byl to "úrodný" týden s paní Švorcovou a Mašínem. Když jsi mi o M. psal, byl jsem zrovna na houbách. Jeho pominu, ale okolo Švorcové bylo dost nechutností, nicméně někteří jako třeba K. Moučková, překvapili. Já měl Švorcku rád. Tedy posledních 22 let. Předtím jsem ji vnímal jen jako dobrou herečku a recitátorku. Kdyby ale kolikrát recitovala něco jiného, než co jí zrovna v nedělní chvilce poezie napsali. Dost mne ovšem nakrknul Halík. Asi si vybavuješ výraz: "Teď konečně zjistila, že Bůh existuje". Tohle je nechutnost prvního řádu. Zneužívat smrt člověka k propagaci náboženství, snad i konkrétní církve. Já to od Halíka tak chápu. Kde je ta jeho křesťanská pokora atd., kterou jako kněz hlásá? Připadá mi jako jeden z těch, co by v případě vojenského konfliktu, kropili děla svěcenou vodou. Prostě člověk odjinud, ať se snaží svoji víru sebevíc popularizovat. Stejně se mi zdá, že ten chlap něco zakrývá, asi jako Klaus.

To jsem nečekal (Solitér - Mail - WWW)
Nikdy bych nečekal, že budu mít v něčem stejný názor jako autor v tomto odkazu:
http://blog.aktualne.centrum.cz...4

Re: To jsem nečekal... (Pohraničník. - Mail - WWW)
Také jsem překvapený,že čtu poměrně rozumně napsanou analýzu od někoho,jako je V.Klaus j.r. Asi vážně platí,že i ten,kdo zastává pravicovovou politiku a la ODS může zůstat v jistých směrech slušným člověk - a ne přizdisráčem jako současný předseda vlády Petr Nečas.

Převzato z Novinek.cz (Béďa - Mail - WWW)
Ralph Hučko, Havířov

Středa, 2.března 2011, 03:13:35 | Souhlasím | Nesouhlasím | +815

Tím pádem nechápu,jak může být současným předsedou ODS Petr Nečas, který pochází z tak bolševické rodiny, že červenější než Nečasovi byly už jenom spartakiádní trenýrky...!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Taky nechápu.

Re: Béďa (Pohraničník. - Mail - WWW)
Co je na tom k nepochopení,Béďo..?
Viz:
Premiér PETR NEČAS (ten,co si hraje na antikomunistu).
Převzato: (zdroj:Kamil Ostrý)

P.Nečas -do roku 1989 fanatický funkcionář fakultního výboru komunistického SSM a Svazu Československo-sovětského přátelství.

Jeho otec agent komunistické STB (Nečas Jaroslav 26.3 1936, KTS; A 28969 Petr 29. 11. 1977 OO-MV Uherské Hradiště) - možno ověřit na veřejně přístupných stránkách MNO.
Jeho maminka do roku 1989 na radnici v Uherském Hradišti za komunistickou stranu Československa - není potřeba ověřovat, protože to ví každý Hradišťan.
Tento člověk oslavuje na pohřbu zločince Paumera "hrdinné skutky" bratrů Mašínových, kteří podřízli spoutaného strážmistra na četnické stanici a zavraždili a oloupili účetního, který vezl výplaty pro zaměstnance své firmy.

Pokud uvedené jednání není těžkou schizofrenií, tak to lze vysvětlit jedině vděčností, že bratři Mašínové před svým útěkem z tehdejší ČSR nepodřízli bolševické a estébácké rodiny soudruha poloprofesora Klause, soudruha Topolánka, soudruha Nečase a dalších jakože pravicových politiků, kteří flexibilně změnili ve svůj prospěch myšlení po roce 1989.

(Dan - Mail - WWW)
Furt lepší když někdo svůj omyl pochopí pozdě než když v tom bludu zůstane dál.

Re: Dan (Pohraničník. - Mail - WWW)
Opravdu?
Já jen,že tady na weblogu kdysi v diskuzi vykřikoval nějaký ryzí demokrat,jehož srdce bilo pravicově pro ODS (modrá je dobrá),že: "Bývalý komunista je jako bývalý černoch".
Tak si v tom musíte vy,co je "pro ně KSČM nevolitelná" (váš citát) udělat pořádek.
A teď,Dane,jak z toho ven,co? ;-)

Dám tady ještě jeden citát,tentokrát od mého kamaráda,kterého nebudu jmenovat,ale chodí sem na weblog Pohraničník docela často.
A ten mě jednou sdělil:
"Pij rum a vol komunisty".
Zeptal jsem se ho proč.
Odpověděl:
"Protože se to osvědčilo".

Admine, (Béďa - Mail - WWW)
no teda,to jsem z toho vykulenej,jak ten Lávrův Kukulín.

(Dan - Mail - WWW)
Jistě, to někdo vykřikovat moh, ovšem já jsem to nebyl, s tím se musí srovnat ten dotyčný. Na druhé straně KSČM je pro mě (to máte pravdu, je to moje citace) opravdu nevolitelná. Tak trochu jste tady smíchal 2 tvrzení od dvou různých lidí.

Na druhý straně.... já rum nepiju, (dávám přednost whisky) ani nevolím komunisty. Tak jak z toho ven?

(Dan - Mail - WWW)
Jen bych si tak tip že máte na mysli (s tim rumem) Nagovskýho. Soudím tak čistě podle toho rumu..... trefil jsem se?

Od Admina. (ADMIN - Pohraničník . - Mail - WWW)
Re: Béďa.
Jo,jo,tak to chodí... Víš co se říká,"kdo nejvíce křičí,od toho to fičí". To platí nejen o P.Nečasovi,M.Topolánkovi, senátorovi Štětinovi ad. :-)

Re: Dane,jsem si téměř jistý,že Zdeněk Nagovský tuzemský rum moc nepije. Jo,takhle Bacardi,nebo Havana Club - to si umím představit ;-)
Já zase pro změnu mám moc rád Che Guevara Rum.
A je to venku... Havana Club, Che Guevara, teď nás zase někdo onálepkuje za přátele starých pořádků jen podle toho,co pijem.

To mě připomíná úvahu vrtošivého staříka z pražského Hradu na téma: Co je pravicové a co levicové jídlo :-))

(Dan - Mail - WWW)
No vidíš, a já zase jako správnej pravičák jezdim na snowboardu..... tohle jsou blbosti (stejně jako to že se komunisti osvědčili..... kdyby to tak bylo, tak je lidi volej :-) a to protože už nemusej cca 20 let nedělaj).

to Admin (Dan - Mail - WWW)
Mimochodem, tady najdeš i ty rumy http://www.topalkohol.cz/ i ty whisky.... a u nich maj slušný ceny.

Pro Bedu (Antirunkas - Mail - WWW)
Tak dva jsou ve vazbe a treti se prihlasil sam. Dva se pohybuji na svobode a nikdo nevi co maji v umyslu. A maji macety...

Dan (jazykovedec - Mail - WWW)
Mate pravdu. Kdyz se komunisti "osvedcili" tak proc je voli tak malo lidi???

I tihle soudruzi se postarali o pověst PČR (Pepa - Mail - WWW)
http://www.novinky.cz...funkci.html

Policisté odcházejí. (Pohraničník. - Mail - WWW)
Vláda ČR to vede v bezpečnostní politice pěkně z kopce.
Já se těm policistům vůbec nedivím.
http://www.novinky.cz...odejit.html

Re_I tihle soudruzi se postarali o pověst PČR (Vladimír - Mail - WWW)
To:Pepa
----------------------------------
Budu osobně řídit, úkolovat, vytěžovat a školit spolupracovníky z řad vojáků základní služby. Jako agent se Knopp zaměřoval na problematiku odhalování příčin a signálů zběhnutí do ciziny. Jeho hlavní úkol byl vybudovat a řídit síť tajných spolupracovníků z řad vojáků základní služby. Dále měl prověřovat i civilisty napojené na zaměstnance armády.
------------------------------------

To je postavené na hlavu a kardinální blbost!

1. Síť spolupracovníků VKR na rotě řídil pracovník VKR praporu, nikdy ne velitel roty. A nevidím jediný rozumný důvod, proč by kvůli tomu někdo zaverboval velitele roty.

2. Hledat příčiny a zjišťovat signály možného zběhnutí, vyplývalo přímo z povinnosti jeho funkce velitele roty.

3. Vůbec si neumím představit, jak by mohl z funkce velitele PS roty prověřovat nějaké civilisty napojené na armádu.

Celé se mi to zdá příliš přitažené za vlasy a zveřejněné na něčí objednávku.

(Tondoslav - Mail - WWW)
Díváte se na Expozituru? Mne jímá hrůza když si uvědomím, že je to podle skutečné události. Jenom těch policajtů co spolupracuje s různýma drbanama.

Služba u SNB (Standa - Mail - WWW)
Dobrý den, zajímá někoho služba před rokem 1989. Začínal jsem náhradní vojenskou službu v roce 1986 ve Frýdku - Místku a pak do Prahy na PÚVB v Hrdlořezích ...


Přidání komentáře...


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: